Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Zafir

Mom In The Making skriver:

Det forstår jeg udemærket.

Godt du er blevet "klogere" for selvfølgelig er du det.

Ja- det er jeg også rigtig glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

wamse

Jeg tillader mig lige at generellisere.. Mænd er nogen svin.

Det er de self ikke alle sammen, men for fanden hvor er det bare svært at forstå hvordan man kan få sig selv til sådan nogen handlinger.

til dig.

Jeg giver dig ret omkring mænd, for sådan har hovedparten været, af de mænd jeg har mødt i mit liv.

Anmeld

19. juni 2012

wamse

Baagøe skriver:

Sødeste du - det lyder forfærdentligt

Jeg har ihvertfald lært for mange år siden, at slukke ned for mine egne følelser

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

wamse skriver:

Jeg har ihvertfald lært for mange år siden, at slukke ned for mine egne følelser

Ja, i hvert fald lige hvad det angår, for du er jo en fantastisk mor med din omsorg og kærlighed 

Anmeld

19. juni 2012

wamse

Baagøe skriver:

Ja, i hvert fald lige hvad det angår, for du er jo en fantastisk mor med din omsorg og kærlighed 

Jeg forsøger ihvertfald det bedste jeg kan, og jeg ved at mine børn føler sig elsket

Anmeld

19. juni 2012

-Sigrid-

Ja, Præcis. for mig er det bare vigtigt i denne debat og afstemning at folk ved at min holdning er at hvis du har flt dig krænket så er du blevet det. Selvfølgelig er der situationer hvor "krænkeren" ikke har haft intentionen og bare ikke ved hvor den personlige grænse går for lige den person. Men det ændre jo ikke på at de har følt sig krænket i øjeblikket.

og så skal der da heller ikke være tvivl om at årelangt misbrug og voldtægt selvfølgelig er meget voldsommere for sindet end et klap i røven. Men havde bare ikke lyst til at udelukke nogen fra afstemningen fordi deres oplevelse måske ikke har være SÅ voldsom.

En følelse er trods alt en følelse. det kan der ikke ændres ved.

Nemlig!

Er man blevet gramset på af onkel Jannik er det en krænkelse ligesom flereårig misbrug. På samme måde som at få stjålet sin pung er tyverig ligesom et indbrud i ens hjem er, det er bare forskellige grader af det ^^

Anmeld

19. juni 2012

Becks

Åh ha hvor må det være/have været hårdt. Har personen fået den straf han fortjener?:/

Det har det også været, og er det stadig til tider.. Det er én af grundene til jeg ikke "kan" være i et forhold den dag idag..

Nej han er aldrig blevet dømt, fordi jeg ikke sagde det til nogen.. Det var min farfar og han er død.. Jeg fortalte det til min mor, men hun gjorde ikke noget ved det dengang..

Anmeld

19. juni 2012

Maja_4000

Ja .. For nogle år siden var jeg på kursus og en af mine kollegaer synes at vi skulle 'hygge' , så han blev ved med at rage på mig og prøve på at kysse mig Jeg tag heldigvis stærkere end ham , så der skete ikke noget 'alvorligt' , men det var vildt ubehageligt og slet ikke sjovt at skulle arbejde sammen bagefter :/
Og nej , hvor er jeg ked af at tallet for 'ja' er så højt !

Anmeld

19. juni 2012

Becks

Baagøe skriver:

Anmeld

19. juni 2012

Becks

Camillos skriver:

Tak for krammet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.