Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du blevet seksuelt krænket?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.854 visninger
115 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

MomInTheMaking

Ja, nu fik jeg lyst til at få et overblik, for jeg synes umiddelbart det virker som om der er rigtig mange, som har prøvet at blive krænket på deres seksualitet.

Og når jeg skriver krænket på sin sekualitet mener jeg alle slags hændelser, selv et klap i røven af svigerfar kan for nogen være en krænkelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

-Sigrid-

Min farmor klapper mig i numsen, og min mand, men det skal de så have lov til

Ellers, nej. Alt seksuelt har været med min fulde accept, og har aldrig haft sex med nogen "bare fordi" et eller andet

Anmeld

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg stemte: "Nej aldrig.." Men så alligevel... Så skulle jeg nok have stemt den sidste mulighed, er ikke helt sikker.

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

-Sigrid- skriver:

Min farmor klapper mig i numsen, og min mand, men det skal de så have lov til

Ellers, nej. Alt seksuelt har været med min fulde accept, og har aldrig haft sex med nogen "bare fordi" et eller andet

Haha.. jah den gælder vist ikke så..

Jeg har bare sådan en fornemmelse af at det er en ret stor % der har prøevet det og det synes jeg godt nok er forfærdeligt.:/

Men det viser jo også bare hvor mange der har svært ved at forstå andres personlige grænse.

For personligt bryder jeg mig ikke om klap i bagen og kys på kinden af "fremmede" (der inkluderet familiemedlemmer). og de har jo helt sikkert ingen intention om at gå over mine grænser, men kommer så tl at gøre det alligevel. xD (men vil så ilføje at jeg ikke lige med det og dem føler mig seksuelt krænket, jeg bryder mig bare ikke om det.)

Anmeld

19. juni 2012

Koen.

Måske er ikke sikker, ved ikke om det kan kaldes krænket seksuelt

Anmeld

19. juni 2012

morethanperfect

Mom In The Making skriver:

Ja, nu fik jeg lyst til at få et overblik, for jeg synes umiddelbart det virker som om der er rigtig mange, som har prøvet at blive krænket på deres seksualitet.

Og når jeg skriver krænket på sin sekualitet mener jeg alle slags hændelser, selv et klap i røven af svigerfar kan for nogen være en krænkelse.

Ja , hvis en voldtægt er med i det 

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

rikkeregnbue skriver:

Jeg stemte: "Nej aldrig.." Men så alligevel... Så skulle jeg nok have stemt den sidste mulighed, er ikke helt sikker.

Hvis du har følt dig krænket på din sekualitet er det ligemeget hvor "lille" en hændelse det er, eller om "krænkeren" havde til intention at krænke dig, du har stadig følt det og er derfor blevet det. I hvert fald i følge min overbevisning.

Anmeld

19. juni 2012

Valle81

Nej, heldigvis aldrig...

Mine tænker går til alle dem der har, det gør mig så ondt at nogen udsættes for det

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

Ja , hvis en voldtægt er med i det 

Voldtægt er da om noget en krænkelse på din seksualitet. :/

Anmeld

19. juni 2012

HeidiW86

Ja desværre flere gange!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.