Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

MomInTheMaking

Baagøe skriver:

Samme her. Jeg tror ikke, det er blevet mere udbredt, men det er derimod blevet mere legitimt at tale om, hvilket jo egentlig er rigtig godt...

Det tror jeg du har helt ret i. Men det er godt nok stadig voldsomt at det nærmest ligger lige.:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MomInTheMaking

wamse skriver:

Jeg kan huske flere grænseoverskridende episoder:

Jeg var 5-6 år, og min onkel skal altid klappe mig i numsen, og jeg kan huske, at jeg var bange for ham, og at jeg ikke kunne lide det. Med til den historie hører også, at han engang passede min lillebror og jeg, mens min mor og moster bare skulle handle ind, og da de kom tilbage, så havde han taget alt tøjet af os, og vi sad i et badekar sammen, altså min bror og jeg. Vi kendte ham ikke ret godt, og jeg kan på ingen måde se, hvorfor han skulle putte os i bad. Jeg husker ikke episoden, men jeg ved, at jeg altid har været bange for ham.

Jeg er 13-14 år, og jeg var meget udviklet. Min far og hans fulde venner elskede at kommentere min krop, og jeg syntes, at det var rigtig ubehageligt. De snakkede altid om min "røv" og om mine bryster. Jeg hadede min krop for at være udviklet

Jeg var 15, og en ældre fyr holdte mig fast over flere gange, og overgramsede mine bryster - jeg troede han kunne lide mig, så jeg lod ham gøre det, og fandt ud af, at han havde en kæreste der hjemme også. Kan huske, at det gjorde rigtig ondt, når han ragede på mig

Jeg var 16, og jeg havde flirtet med en af de tivoliansatte. Vi sad en flok i hans vogn, og pludselig skulle de andre gå. Jeg var ude på toilet, da jeg kommer ind, så tvinger han mig ned i hans seng, og han gennemfører samleje, jeg kun huske hvordan han holdt mig for munden, og jeg kan huske hvor bange jeg var, for han var meget meget ældre end mig.

Det er mine fortællinger, og i er de eneste, der har fået dem af vide......

Jeg tillader mig lige at generellisere.. Mænd er nogen svin.

Det er de self ikke alle sammen, men for fanden hvor er det bare svært at forstå hvordan man kan få sig selv til sådan nogen handlinger.

til dig.

Anmeld

19. juni 2012

Aprilmor11

Mom In The Making skriver:

Ja, nu fik jeg lyst til at få et overblik, for jeg synes umiddelbart det virker som om der er rigtig mange, som har prøvet at blive krænket på deres seksualitet.

Og når jeg skriver krænket på sin sekualitet mener jeg alle slags hændelser, selv et klap i røven af svigerfar kan for nogen være en krænkelse.

Jeg har stemt " Ja desværre "

Det skete da jeg gik i børnehave, men han vil gøre min mor ondt, hvis jeg fortalte det, så først 16 år efter har jeg turde at fortælle det til dem. Han sidder i dag i fængsel da han har gjort mange piger fortræd og en teenager pige havde heldigvis modet nok til at få ham indespærret.

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Zafir skriver:

Jeg har svaret nej - men jeg har desværre krænket mig selv, om man så må sige. Ikke at jeg direkte fortryder min ungdom, men jeg fortryder grunden til mit adfærd.

Jeg havde en periode på 3 år, hvor jeg i den grad søgte bekræftelse ved engangsforhold. I bagklogskabens lys, kan jeg se at det havde til grund i min mega dårlige selvtillid dengang.
Jeg har intet imod at man har mange og forskellige partnere, det skal bare være af de rigtige årsager og ikke fordi man har det skidt med sig selv.

Det er jeg heldigvis kommet over og ved jeg også er dejlig.

Well nogengange er man selv sin værste "fjende". For der er jo mange der bliver presset til at gøre ting de ikke lyster, men hvor de ikke direkte bliver tvunget. Derfor kan det godt være en ubehagelig oplevelse og den er ekstra tricky fordi man jo ikke kan bebrejde andre end sig selv, da fyren på intet tidspunkt havde mulighed for at forstå at man egentlig ikke havde lyst!:/

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Det tror jeg du har helt ret i. Men det er godt nok stadig voldsomt at det nærmest ligger lige.:/

Det er det ja. Kendte selvnogle stykker og jeg blev rystet...

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Aprilmor11 skriver:

Jeg har stemt " Ja desværre "

Det skete da jeg gik i børnehave, men han vil gøre min mor ondt, hvis jeg fortalte det, så først 16 år efter har jeg turde at fortælle det til dem. Han sidder i dag i fængsel da han har gjort mange piger fortræd og en teenager pige havde heldigvis modet nok til at få ham indespærret.

godt han i det mindste har fået en straf, selv om det jo på ingen måde giver dem han har gjort fortræd det tilbage de har mistet.

Anmeld

19. juni 2012

Zafir

Well nogengange er man selv sin værste "fjende". For der er jo mange der bliver presset til at gøre ting de ikke lyster, men hvor de ikke direkte bliver tvunget. Derfor kan det godt være en ubehagelig oplevelse og den er ekstra tricky fordi man jo ikke kan bebrejde andre end sig selv, da fyren på intet tidspunkt havde mulighed for at forstå at man egentlig ikke havde lyst!:/

Jeg har heldigvis ikke gjort ting jeg ikke ville, bare for at blive accepteret. Men jeg troede bare ikke jeg kunne blive elsket og derfor kun engangsforestillinger... Og 'forsvandt som askepot' inden daggry, så jeg ikke kunne få nederlaget ved at de ikke ringede... hvis jeg ikke lagde et telefonnummer - forstår du?

Så min selvkrænkelse var den at jeg ikke troede jeg var værdig til kærlighed...

Men det ved jeg nu

Anmeld

19. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja, men ikke noget alvorligt... 

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Zafir skriver:

Jeg har heldigvis ikke gjort ting jeg ikke ville, bare for at blive accepteret. Men jeg troede bare ikke jeg kunne blive elsket og derfor kun engangsforestillinger... Og 'forsvandt som askepot' inden daggry, så jeg ikke kunne få nederlaget ved at de ikke ringede... hvis jeg ikke lagde et telefonnummer - forstår du?

Så min selvkrænkelse var den at jeg ikke troede jeg var værdig til kærlighed...

Men det ved jeg nu

Det forstår jeg udemærket.

Godt du er blevet "klogere" for selvfølgelig er du det.

Anmeld

19. juni 2012

Aprilmor11

godt han i det mindste har fået en straf, selv om det jo på ingen måde giver dem han har gjort fortræd det tilbage de har mistet.

Ja det er det. Men det påvirker mig meget med andre fyre. De får dagen i dag stadig ikke lov til at pille. Han dukker stadig op i mit hovedet. Og da der har været 3 som har gjort det mens jeg sov er det kun blevet værre. Men det er bestemt ikke noget jeg vil lade gå udover min søn, og derfor pakker jeg det meget ind. Så det er kun min mor og nu jer som ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.