Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

M (:

AalborgPigen skriver:

EJ føj.. Hvor ubehageligt.

Havde heller ikke lige set den komme - har været omkring ham i en laaaaang periode (en af mine kollegaer havde nævnt, at hun havde samme oplevelse, men havde ikke lagt mere i det, da jeg ikke selv havde været udsat for noget), og så den sidste dag inden udskrivelse udnytter han lige, at jeg sad på sengekanten og målte blodtryk manuelt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Pige2009

Mom In The Making skriver:

Ja, nu fik jeg lyst til at få et overblik, for jeg synes umiddelbart det virker som om der er rigtig mange, som har prøvet at blive krænket på deres seksualitet.

Og når jeg skriver krænket på sin sekualitet mener jeg alle slags hændelser, selv et klap i røven af svigerfar kan for nogen være en krænkelse.

Heldigvis aldrig, men jeg kender flere der har været udsat i højere eller mindre grad

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Hvis du har følt dig krænket på din sekualitet er det ligemeget hvor "lille" en hændelse det er, eller om "krænkeren" havde til intention at krænke dig, du har stadig følt det og er derfor blevet det. I hvert fald i følge min overbevisning.

Jeg er helt enig. Den personlige grænse er individuel og kan godt veksle fra person til person, så hvad nogen finder krænkende, kan andre finde i orden...

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

M (: skriver:

Havde heller ikke lige set den komme - har været omkring ham i en laaaaang periode (en af mine kollegaer havde nævnt, at hun havde samme oplevelse, men havde ikke lagt mere i det, da jeg ikke selv havde været udsat for noget), og så den sidste dag inden udskrivelse udnytter han lige, at jeg sad på sengekanten og målte blodtryk manuelt.. 

Ej puha det er ikke rart 

Anmeld

19. juni 2012

DitteFisk

Det er jo uhyggeligt at læse hvor mange der i virkeligheden (bare på dette forum) har oplevet sig krænket  

Jeg har heldigvis aldrig været udsat for noget. 

Anmeld

19. juni 2012

wamse

Jeg kan huske flere grænseoverskridende episoder:

Jeg var 5-6 år, og min onkel skal altid klappe mig i numsen, og jeg kan huske, at jeg var bange for ham, og at jeg ikke kunne lide det. Med til den historie hører også, at han engang passede min lillebror og jeg, mens min mor og moster bare skulle handle ind, og da de kom tilbage, så havde han taget alt tøjet af os, og vi sad i et badekar sammen, altså min bror og jeg. Vi kendte ham ikke ret godt, og jeg kan på ingen måde se, hvorfor han skulle putte os i bad. Jeg husker ikke episoden, men jeg ved, at jeg altid har været bange for ham.

Jeg er 13-14 år, og jeg var meget udviklet. Min far og hans fulde venner elskede at kommentere min krop, og jeg syntes, at det var rigtig ubehageligt. De snakkede altid om min "røv" og om mine bryster. Jeg hadede min krop for at være udviklet

Jeg var 15, og en ældre fyr holdte mig fast over flere gange, og overgramsede mine bryster - jeg troede han kunne lide mig, så jeg lod ham gøre det, og fandt ud af, at han havde en kæreste der hjemme også. Kan huske, at det gjorde rigtig ondt, når han ragede på mig

Jeg var 16, og jeg havde flirtet med en af de tivoliansatte. Vi sad en flok i hans vogn, og pludselig skulle de andre gå. Jeg var ude på toilet, da jeg kommer ind, så tvinger han mig ned i hans seng, og han gennemfører samleje, jeg kun huske hvordan han holdt mig for munden, og jeg kan huske hvor bange jeg var, for han var meget meget ældre end mig.

Det er mine fortællinger, og i er de eneste, der har fået dem af vide......

Anmeld

19. juni 2012

Zafir

Jeg har svaret nej - men jeg har desværre krænket mig selv, om man så må sige. Ikke at jeg direkte fortryder min ungdom, men jeg fortryder grunden til mit adfærd.

Jeg havde en periode på 3 år, hvor jeg i den grad søgte bekræftelse ved engangsforhold. I bagklogskabens lys, kan jeg se at det havde til grund i min mega dårlige selvtillid dengang.
Jeg har intet imod at man har mange og forskellige partnere, det skal bare være af de rigtige årsager og ikke fordi man har det skidt med sig selv.

Det er jeg heldigvis kommet over og ved jeg også er dejlig.

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Becks skriver:

Ja jeg er incestbarn

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Ja, jeg må indrømme jeg er noget chokeret over hvordan afstemningen den ser ud.

Samme her. Jeg tror ikke, det er blevet mere udbredt, men det er derimod blevet mere legitimt at tale om, hvilket jo egentlig er rigtig godt...

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

wamse skriver:

Jeg kan huske flere grænseoverskridende episoder:

Jeg var 5-6 år, og min onkel skal altid klappe mig i numsen, og jeg kan huske, at jeg var bange for ham, og at jeg ikke kunne lide det. Med til den historie hører også, at han engang passede min lillebror og jeg, mens min mor og moster bare skulle handle ind, og da de kom tilbage, så havde han taget alt tøjet af os, og vi sad i et badekar sammen, altså min bror og jeg. Vi kendte ham ikke ret godt, og jeg kan på ingen måde se, hvorfor han skulle putte os i bad. Jeg husker ikke episoden, men jeg ved, at jeg altid har været bange for ham.

Jeg er 13-14 år, og jeg var meget udviklet. Min far og hans fulde venner elskede at kommentere min krop, og jeg syntes, at det var rigtig ubehageligt. De snakkede altid om min "røv" og om mine bryster. Jeg hadede min krop for at være udviklet

Jeg var 15, og en ældre fyr holdte mig fast over flere gange, og overgramsede mine bryster - jeg troede han kunne lide mig, så jeg lod ham gøre det, og fandt ud af, at han havde en kæreste der hjemme også. Kan huske, at det gjorde rigtig ondt, når han ragede på mig

Jeg var 16, og jeg havde flirtet med en af de tivoliansatte. Vi sad en flok i hans vogn, og pludselig skulle de andre gå. Jeg var ude på toilet, da jeg kommer ind, så tvinger han mig ned i hans seng, og han gennemfører samleje, jeg kun huske hvordan han holdt mig for munden, og jeg kan huske hvor bange jeg var, for han var meget meget ældre end mig.

Det er mine fortællinger, og i er de eneste, der har fået dem af vide......

Sødeste du - det lyder forfærdentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.