Jeg kan huske flere grænseoverskridende episoder:
Jeg var 5-6 år, og min onkel skal altid klappe mig i numsen, og jeg kan huske, at jeg var bange for ham, og at jeg ikke kunne lide det. Med til den historie hører også, at han engang passede min lillebror og jeg, mens min mor og moster bare skulle handle ind, og da de kom tilbage, så havde han taget alt tøjet af os, og vi sad i et badekar sammen, altså min bror og jeg. Vi kendte ham ikke ret godt, og jeg kan på ingen måde se, hvorfor han skulle putte os i bad. Jeg husker ikke episoden, men jeg ved, at jeg altid har været bange for ham.
Jeg er 13-14 år, og jeg var meget udviklet. Min far og hans fulde venner elskede at kommentere min krop, og jeg syntes, at det var rigtig ubehageligt. De snakkede altid om min "røv" og om mine bryster. Jeg hadede min krop for at være udviklet
Jeg var 15, og en ældre fyr holdte mig fast over flere gange, og overgramsede mine bryster - jeg troede han kunne lide mig, så jeg lod ham gøre det, og fandt ud af, at han havde en kæreste der hjemme også. Kan huske, at det gjorde rigtig ondt, når han ragede på mig 
Jeg var 16, og jeg havde flirtet med en af de tivoliansatte. Vi sad en flok i hans vogn, og pludselig skulle de andre gå. Jeg var ude på toilet, da jeg kommer ind, så tvinger han mig ned i hans seng, og han gennemfører samleje, jeg kun huske hvordan han holdt mig for munden, og jeg kan huske hvor bange jeg var, for han var meget meget ældre end mig.
Det er mine fortællinger, og i er de eneste, der har fået dem af vide......
Anmeld