Isabella_mor skriver:
Jeg var engang sammen med en fyr. Vi var bare bollevenner, efter noget tid ønskede jeg ikke at se ham som en bolleven længere da jeg havde fundet en fyr der kunne blive en potentiel kæreste, efter jeg havde fortalt ham at vi ikke kunne fortsætte som bollevenner, gik der noget tid, og en aften skrev han til mig at jeg var nødt til at komme hjem til ham og gå i seng med ham. Og at jeg ville få penge for det. ALDRIG i mit liv har jeg følt mig så krænket og billig., jeg skrev selvfølhelig at det var fanme respektløst og at det var så svinsk af hsm at kræve at knalde med mig på den måde og lærmest høreig til en billig luder. Jeg følte mig så beskidt, selvom at jeg aldrig toghjem til ham eller noget som helst. Men jeg er usikkerpå om det bare er en generel respektløs krænkelse af mig personligt eller om det jan betegnes som en sexuel krænkelse. Så jeg har stemt nr 3.
Ja, den er svær at definere, men umiddelbart tænker jeg at det vel handler om om du følte dig krænket på din seksualitet eller "bare" krænket på din person, da han åbenbart troede det var den slags person du var.
Jeg ved det ikke, for det handler jo i bund og grund om hvordan man som enkelt person har det med den situation man har været i.
MEN.. jeg TROR at jeg ville føle mig krænket på min person, jeg tror ikke det ville være noget der ville påvirke mit videre sexliv og det er den jeg bruger til at definere hvor vidt jeg synes jeg er seksuelt krænket .
men sikke en idiot. xD
Anmeld