Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

MomInTheMaking

Isabella_mor skriver:

Jeg var engang sammen med en fyr. Vi var bare bollevenner, efter noget tid ønskede jeg ikke at se ham som en bolleven længere da jeg havde fundet en fyr der kunne blive en potentiel kæreste, efter jeg havde fortalt ham at vi ikke kunne fortsætte som bollevenner, gik der noget tid, og en aften skrev han til mig at jeg var nødt til at komme hjem til ham og gå i seng med ham. Og at jeg ville få penge for det. ALDRIG i mit liv har jeg følt mig så krænket og billig., jeg skrev selvfølhelig at det var fanme respektløst og at det var så svinsk af hsm at kræve at knalde med mig på den måde og lærmest høreig til en billig luder. Jeg følte mig så beskidt, selvom at jeg aldrig toghjem til ham eller noget som helst.  Men jeg er usikkerpå om det bare er en generel respektløs krænkelse af mig personligt eller om det jan betegnes som en sexuel krænkelse.  Så jeg har stemt nr 3. 

Ja, den er svær at definere, men umiddelbart tænker jeg at det vel handler om om du følte dig krænket på din seksualitet eller "bare" krænket på din person, da han åbenbart troede det var den slags person du var.

Jeg ved det ikke, for det handler jo i bund og grund om hvordan man som enkelt person har det med den situation man har været i.

MEN.. jeg TROR at jeg ville føle mig krænket på min person, jeg tror ikke det ville være noget der ville påvirke mit videre sexliv og det er den jeg bruger til at definere hvor vidt jeg synes jeg er seksuelt krænket .

men sikke en idiot. xD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MomInTheMaking

Puslingen skriver:

Ja, det er jeg.

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Camulla skriver:

Ja, desværre... Da jeg var 7-8 år...

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

MorDk skriver:

Måske, men er ikke helt sikker...

Min holdning er at hvis du synes/føler du er blevet krænket på din seksualitet så er du det.

Anmeld

19. juni 2012

B&J

nej aldrig

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

HeXeri skriver:

Jeg har stemt ja, jeg er incestbarn. Det startede da jeg var 5, holdte pause fra jeg var 8-11 frdi han sad i fængsel for vold mod vores mor og startede igen da han fik samværdsret efter endt afsoning. Det stoppede helt da jeg var 14 og betroede mig til en veninde der heldigvis løb lige hjem til hendes mor.

det må være/have været meget hårdt.

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Jeg har heldigvis aldrig,

Men jeg har som dig også tit tænkt at det virker til at rigtig mange desværre har. Hvilket din afstemning desværre også viser.. ,

Ja, jeg må indrømme jeg er noget chokeret over hvordan afstemningen den ser ud.

Anmeld

19. juni 2012

Mother-love

Jeg har stemt ja. Er aldrig blevetmisbrugt eller lign. Men jeg er maler og man kan som pige på en arbejdsplads fyldt med mænd komme ud for lidt af hvert.
Er blevet taget på røven da jeg var14 pågran canaria af en gammel støder af en mand.

Anmeld

19. juni 2012

Silas&Mille

Mom In The Making skriver:

øv. det er godt nok forfærdeligt s¨å mange mennesker der har svært ved grænsen mellem rigtig og forkert adfærd og som ikke kan finde ud af hvor grænserne går.

Men det er godt du har fået det bearbejdet, jeg tror det er næsten den eneste løsning for at kunne leve videre uden at lade sådanne oplevelser påvirke en for meget.

Det var rigtig rart at have en at snakke med, som ikke var en forældre eller andet familie medlem.

Kan kun anbefale at man snakker med en psykolog.

Anmeld

19. juni 2012

Clisolka

Et ja herfra... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.