Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

2721

Ja, det er jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MomInTheMaking

Aniteb skriver:

Det var også en voldsom oplevelse... Det var en jeg kendte, blev præsenteret for ham af en klassekammeret som også kendte ham, og så boede han på samme gade som mine forældre... 

Den ene episode som står mig lysende klart... Der er vi nede ved en strand (ved ikke hvorfor jeg sagde ja til at køre med der ned), hvor der ligger en lille skov, der ville han se min undervogn (eller tissekone som han kaldte den), og det ville jeg ikke give ham lov til, så tog han fat i mig hvilket fik mig til at slå og sparke til jeg kom fri... Og så begyndte jeg at gå hjem, selv om jeg ikke anede hvor jeg var henne... Han kom så og samlede mig op, satte mig kun ind fordi han lovede at holde fingrene for sig selv (hvilket han også gjorde)...

Aligevel lykkedes det mig at fortrænge det meste af det, eller i hvert fald ikke tænke mere over det før jeg bliver kontaktet af politiet, hvor jeg skulle til at finde det hele frem igen...

Ej, det ville i min verden helt sikkert være en krænkelse. Utroligt at der findes sådan nogen typer. 

Anmeld

19. juni 2012

Silas&Mille

Ja desværre.

Heldigvis ikke fuldbyrdet voldtægt.
Jeg var med elevrådet på handelsskolen på weekendtur i sommerhus, havde ikke spist i lidt over 24 timer og fik en 2-3 øl da vi ankom. De slog ret hårdt så jeg blev meget fuld og dårlig, så jeg blev lagt i seng. Der var en fyr jeg havde snakket lidt med som havde fundet ud af at jeg havde kæreste problemer, så det mente han lige han skulle forsøge at udnytte da jeg halvvejs bevidstløs var blevet lagt i seng 

Det er ca 10 år siden nu og jeg er kommet mig over det.
gik til psykolog et halvt års tid efter episoden og det hjalp rigtig rigtig meget.

Anmeld

19. juni 2012

Findusinde

Havde for 10 år siden en vejleder på en ungdomssuddannelse, der ikke kunne holde nallerne for sig selv, og tog mig på røven...

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

Mom In The Making skriver:

Ej, det ville i min verden helt sikkert være en krænkelse. Utroligt at der findes sådan nogen typer. 

Det er det jo nok også... Har bare aldrig tænkt på det som en krænkelse, mere en meget ubehagelig oplevelse... 

Vil dog helt klart gøre hvad der står i min magt for at beskytte mine børn mod en som ham...

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Aniteb skriver:

Det er det jo nok også... Har bare aldrig tænkt på det som en krænkelse, mere en meget ubehagelig oplevelse... 

Vil dog helt klart gøre hvad der står i min magt for at beskytte mine børn mod en som ham...

Umiddelbart er det jo også bare forskellige ord for at beskrive en hændelse med seksuel karakter der var grænseoverskridende/ubehagelig.:/

Ja, helt sikkert. Ville være helt forfærdeligt at de skulle opleve sådan noget.:/

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Silas&Mille skriver:

Ja desværre.

Heldigvis ikke fuldbyrdet voldtægt.
Jeg var med elevrådet på handelsskolen på weekendtur i sommerhus, havde ikke spist i lidt over 24 timer og fik en 2-3 øl da vi ankom. De slog ret hårdt så jeg blev meget fuld og dårlig, så jeg blev lagt i seng. Der var en fyr jeg havde snakket lidt med som havde fundet ud af at jeg havde kæreste problemer, så det mente han lige han skulle forsøge at udnytte da jeg halvvejs bevidstløs var blevet lagt i seng 

Det er ca 10 år siden nu og jeg er kommet mig over det.
gik til psykolog et halvt års tid efter episoden og det hjalp rigtig rigtig meget.

øv. det er godt nok forfærdeligt s¨å mange mennesker der har svært ved grænsen mellem rigtig og forkert adfærd og som ikke kan finde ud af hvor grænserne går.

Men det er godt du har fået det bearbejdet, jeg tror det er næsten den eneste løsning for at kunne leve videre uden at lade sådanne oplevelser påvirke en for meget.

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Findusinde skriver:

Havde for 10 år siden en vejleder på en ungdomssuddannelse, der ikke kunne holde nallerne for sig selv, og tog mig på røven...

Det er sgu en underlig opførsel.:/

Anmeld

19. juni 2012

Findusinde

Mom In The Making skriver:

Det er sgu en underlig opførsel.:/

Jep... Det er faktisk 14 år siden nu jeg tænker over det,... det kom frem at der var flere han havde gjort seksuelle tilnærmelser til, og var i retten med det, for at få ham fyret....

Anmeld

19. juni 2012

Camulla

Ja, desværre... Da jeg var 7-8 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.