Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mom In The Making skriver:

Hvis du har følt dig krænket på din sekualitet er det ligemeget hvor "lille" en hændelse det er, eller om "krænkeren" havde til intention at krænke dig, du har stadig følt det og er derfor blevet det. I hvert fald i følge min overbevisning.

Så trækker jeg mit nej tilbage og op til et ja i stedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

morethanperfect

Voldtægt er da om noget en krænkelse på din seksualitet. :/

Tja .. Ku godt være du mente sådan af en i familien eller lign.. 

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

tanja. skriver:

Måske er ikke sikker, ved ikke om det kan kaldes krænket seksuelt

Hvis du har følt dig krænket på din sekualitet er det ligemeget hvor "lille" en hændelse det er, eller om "krænkeren" havde til intention at krænke dig, du har stadig følt det og er derfor blevet det. I hvert fald i følge min overbevisning.

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

rikkeregnbue skriver:

Så trækker jeg mit nej tilbage og op til et ja i stedet...

Så brugte jeg lige flere minutter på mit svar her.. for man kan jo ikke bare smide en , da det jo er super øv.

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

Ja, nu fik jeg lyst til at få et overblik, for jeg synes umiddelbart det virker som om der er rigtig mange, som har prøvet at blive krænket på deres seksualitet.

Og når jeg skriver krænket på sin sekualitet mener jeg alle slags hændelser, selv et klap i røven af svigerfar kan for nogen være en krænkelse.

Jeg har svaret måske... for jeg manglede en både og knap... For sexuelt krænket er jeg ikke blevet som sådan, men jeg har kendt en børnelokker (som 8-9 årig)... og han forsøgte på det, men det lykkedes ham ikke (jeg slog og sparkede mig fri), og jeg besøgte ham aldrig siden... godt 8 år senere dukkede kriminal politiet op på min adresse og ville snakke med mig om ham, og han blev vist nok dømt til psykriatisk forvaring...

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

Tja .. Ku godt være du mente sådan af en i familien eller lign.. 

nej, jeg mener bare at blive krænket på sin seksualitet, uanset hvordan.

Og.. føler med dig, det må være en forfærdelig ting at gå rundt med.

Anmeld

19. juni 2012

Koen.

Altså kan prøve og forklare uden at nævne "navne" og så kan du vudere (har familie herinde derfor)

Men en af dem der sku forestille at være mine primære omsorgs personer sendte mig i en periode da jeg var 14 smser om at han syntes jeg så godt ud, var dejlig, ville se mig uden tøj på ovs i den dur, lagde engang en seddel i min jakke som jeg fandt senere på dagen om at jeg havde en god røv ovs

Har altid tænkt på om jeg var for sippet, for da jeg gik til den anden af mine primære omsorgs personer blev hun rasende på mig og fejede det af vejen

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

Aniteb skriver:

Jeg har svaret måske... for jeg manglede en både og knap... For sexuelt krænket er jeg ikke blevet som sådan, men jeg har kendt en børnelokker (som 8-9 årig)... og han forsøgte på det, men det lykkedes ham ikke (jeg slog og sparkede mig fri), og jeg besøgte ham aldrig siden... godt 8 år senere dukkede kriminal politiet op på min adresse og ville snakke med mig om ham, og han blev vist nok dømt til psykriatisk forvaring...

Altså nu er vi jo alle forskellige, men jeg ved at havde en fremmed mand haft fat i mig og jeg vidste det var med den intention at gøre noget seksuelt ved mig, så ville jeg føle mig krænket. Det kan godt være han ikke nåede at røre dig som sådan, men intentionen om det eller de piger der bliver snøret til at vise sig selv på webam er jo også blevet krænket selv om krænkeren aldrig fysisk har gjort noget ved dem.

Men det er bare sådan lige mine tanker omkring det..

og det må da om ikke andet have været en voldsom oplevelse for en lille pige.

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

tanja. skriver:

Altså kan prøve og forklare uden at nævne "navne" og så kan du vudere (har familie herinde derfor)

Men en af dem der sku forestille at være mine primære omsorgs personer sendte mig i en periode da jeg var 14 smser om at han syntes jeg så godt ud, var dejlig, ville se mig uden tøj på ovs i den dur, lagde engang en seddel i min jakke som jeg fandt senere på dagen om at jeg havde en god røv ovs

Har altid tænkt på om jeg var for sippet, for da jeg gik til den anden af mine primære omsorgs personer blev hun rasende på mig og fejede det af vejen

Jo det der er efter min mening krænkelse

Anmeld

19. juni 2012

Dorthe1986

Ja da jeg var 13 år, var der et daværende familiemedlem, der valgte at udnytte den enorme tillid jeg havde til ham. Det tog ham halvanden time at få det han ville... på den halvanden time blev jeg voksen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.