Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mom In The Making skriver:

Så brugte jeg lige flere minutter på mit svar her.. for man kan jo ikke bare smide en , da det jo er super øv.

Hehe, det er okay... Det er ikke noget som "piner" mig i hverdagen. Men jeg kan da godt tænke, at det var en øv-situation at være i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

MomInTheMaking

tanja. skriver:

Altså kan prøve og forklare uden at nævne "navne" og så kan du vudere (har familie herinde derfor)

Men en af dem der sku forestille at være mine primære omsorgs personer sendte mig i en periode da jeg var 14 smser om at han syntes jeg så godt ud, var dejlig, ville se mig uden tøj på ovs i den dur, lagde engang en seddel i min jakke som jeg fandt senere på dagen om at jeg havde en god røv ovs

Har altid tænkt på om jeg var for sippet, for da jeg gik til den anden af mine primære omsorgs personer blev hun rasende på mig og fejede det af vejen

Altså.. jeg ville være blevet krænket af det. og Det er bestemt ikke dig som er sippet. Hvor gammel var du?:/

Anmeld

19. juni 2012

Solstrålebørn

Ja 

Anmeld

19. juni 2012

Koen.

Altså.. jeg ville være blevet krænket af det. og Det er bestemt ikke dig som er sippet. Hvor gammel var du?:/

Jeg var 14 år og havde det ret skidt over det, men som sagt den anden af mine omsorgs person blev rasende og mente absolut IKKE det var noget, så måtte pænt undskylde overfor ham der sendte smserne at jeg havde sagt det videre til den "anden" når nu det ikke var "nået"

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

Altså nu er vi jo alle forskellige, men jeg ved at havde en fremmed mand haft fat i mig og jeg vidste det var med den intention at gøre noget seksuelt ved mig, så ville jeg føle mig krænket. Det kan godt være han ikke nåede at røre dig som sådan, men intentionen om det eller de piger der bliver snøret til at vise sig selv på webam er jo også blevet krænket selv om krænkeren aldrig fysisk har gjort noget ved dem.

Men det er bare sådan lige mine tanker omkring det..

og det må da om ikke andet have været en voldsom oplevelse for en lille pige.

Det var også en voldsom oplevelse... Det var en jeg kendte, blev præsenteret for ham af en klassekammeret som også kendte ham, og så boede han på samme gade som mine forældre... 

Den ene episode som står mig lysende klart... Der er vi nede ved en strand (ved ikke hvorfor jeg sagde ja til at køre med der ned), hvor der ligger en lille skov, der ville han se min undervogn (eller tissekone som han kaldte den), og det ville jeg ikke give ham lov til, så tog han fat i mig hvilket fik mig til at slå og sparke til jeg kom fri... Og så begyndte jeg at gå hjem, selv om jeg ikke anede hvor jeg var henne... Han kom så og samlede mig op, satte mig kun ind fordi han lovede at holde fingrene for sig selv (hvilket han også gjorde)...

Aligevel lykkedes det mig at fortrænge det meste af det, eller i hvert fald ikke tænke mere over det før jeg bliver kontaktet af politiet, hvor jeg skulle til at finde det hele frem igen...

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

rikkeregnbue skriver:

Hehe, det er okay... Det er ikke noget som "piner" mig i hverdagen. Men jeg kan da godt tænke, at det var en øv-situation at være i.

Nej, jeg vil også bare vide hvor mange der har følt sig seksuelt krænket.. man kan så sige at nogen kan godt blive krænket af et klap i røven, hvor jeg jo nok synes en voldtægt er en værre krænkelse. Men derfor kan "klap i røven" episoden jo godt haveværet ubehageligt.

Anmeld

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, jeg vil også bare vide hvor mange der har følt sig seksuelt krænket.. man kan så sige at nogen kan godt blive krænket af et klap i røven, hvor jeg jo nok synes en voldtægt er en værre krænkelse. Men derfor kan "klap i røven" episoden jo godt haveværet ubehageligt.

Ja, det er rigtigt

Anmeld

19. juni 2012

morethanperfect

nej, jeg mener bare at blive krænket på sin seksualitet, uanset hvordan.

Og.. føler med dig, det må være en forfærdelig ting at gå rundt med.

Ja
Det er heller ik det fedeste :/ 

Anmeld

19. juni 2012

MomInTheMaking

tanja. skriver:

Jeg var 14 år og havde det ret skidt over det, men som sagt den anden af mine omsorgs person blev rasende og mente absolut IKKE det var noget, så måtte pænt undskylde overfor ham der sendte smserne at jeg havde sagt det videre til den "anden" når nu det ikke var "nået"

Nogen mennesker opføre sig godt nok helt horribelt. Det er forfærdeligt når dem der skal forestille at være voksne og passe på én ikke magter opgaven.. Så kan forældre være nok så gode til at tjene penge eller synge godnat sang, det er først når der sker ting som disse man ser hvor gode de er til at passe på deres børn. (Nu ved jeg godt det måske ikke var dine forældre, men det var lige nemmer at skrive.)

Anmeld

19. juni 2012

Koen.

Nogen mennesker opføre sig godt nok helt horribelt. Det er forfærdeligt når dem der skal forestille at være voksne og passe på én ikke magter opgaven.. Så kan forældre være nok så gode til at tjene penge eller synge godnat sang, det er først når der sker ting som disse man ser hvor gode de er til at passe på deres børn. (Nu ved jeg godt det måske ikke var dine forældre, men det var lige nemmer at skrive.)

Enig, det er så tragisk (btw så gættede du meget godt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.