Mom In The Making skriver:
Altså nu er vi jo alle forskellige, men jeg ved at havde en fremmed mand haft fat i mig og jeg vidste det var med den intention at gøre noget seksuelt ved mig, så ville jeg føle mig krænket. Det kan godt være han ikke nåede at røre dig som sådan, men intentionen om det eller de piger der bliver snøret til at vise sig selv på webam er jo også blevet krænket selv om krænkeren aldrig fysisk har gjort noget ved dem.
Men det er bare sådan lige mine tanker omkring det..
og det må da om ikke andet have været en voldsom oplevelse for en lille pige.
Det var også en voldsom oplevelse... Det var en jeg kendte, blev præsenteret for ham af en klassekammeret som også kendte ham, og så boede han på samme gade som mine forældre...
Den ene episode som står mig lysende klart... Der er vi nede ved en strand (ved ikke hvorfor jeg sagde ja til at køre med der ned
), hvor der ligger en lille skov, der ville han se min undervogn (eller tissekone som han kaldte den), og det ville jeg ikke give ham lov til, så tog han fat i mig hvilket fik mig til at slå og sparke til jeg kom fri
... Og så begyndte jeg at gå hjem, selv om jeg ikke anede hvor jeg var henne... Han kom så og samlede mig op, satte mig kun ind fordi han lovede at holde fingrene for sig selv (hvilket han også gjorde)
...
Aligevel lykkedes det mig at fortrænge det meste af det, eller i hvert fald ikke tænke mere over det før jeg bliver kontaktet af politiet, hvor jeg skulle til at finde det hele frem igen...
Anmeld