Faderen er forvirrende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Muhmi

Baagøe skriver:

Nej, ikke alligevel 

Wut the fuck? Den må jeg da lige havet uddybet tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Laulund87

Baagøe skriver:

Nej, ikke alligevel 

Den er du jo selvfølgelig nødt til at uddybe..

Anmeld

24. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Carl-Emil's mor skriver:

Jeg er SÅ enig!!!!!

Synes det er noget svineri at man kan tvinge en mand at skulle underligges kvindernes magt  men samtidig synes jeg også det er noget svineri at flere og flere ikke oplyser hvem faderen til deres barn er for at vi så som samfunds skal pumpe ud i deres små tykke punge

Synes helt klart det er nogle regler der skal tages op... For du er enlig hvis du bor med en kvinde men du er ikke enlig hvis du deler lejlighed med en kamerat fordi det kan lede til ægteskab ... sjovt nok kan det det jo også med en kvinde men nej ikke i det danske retssystem..

Jeg il lige indskyde, at det ikke bare er så ligetil ikke at oplyse hvem, faderen til barnet er.

Jeg oplyste, hvem min søns far er, men skulle i retten og afgive forklaring, da han ikke bor i Danmark, og man får bøder og kan risikere endnu strengere straf, hvis man begår mened (lyver i retten).
Bare så du ved det

Anmeld

24. juni 2012

DitteFisk

Jeg vil også gerne lige indskyde en ting - her betaler far altså ikke bidrag. Og han er ikke ukendt. Han står i papirene som far og vi har så heller aldrig været i statsamtet eller noget . Vi har selv stået for vores aftaler og derfor betaler han ikke. 

Anmeld

24. juni 2012

NatashaL92

Baagøe skriver:

Hvis du ikke sender nogen papirer ind til kommunen, så får du jo heller ingen penge det er jo såre og simpelt

jamen det lidt svært at forklare

men de siger det bare er sådan og bum så er der ikke mere at snakke med dem om

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Aprilmor11 skriver:

Okay, nu er jeg forvirret.

Hvorfor? Hun er ikke gravid alligevel. Længere er den ikke

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

NatashaL92 skriver:

jamen det lidt svært at forklare

men de siger det bare er sådan og bum så er der ikke mere at snakke med dem om

Hvorfor lader du ikke bare være med at udfylde papirerne. Der er mange der bare aftaler imellem sig. Har en veninde, dedrikke modtager penge fra faderen

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Muhmi skriver:

Wut the fuck? Den må jeg da lige havet uddybet tak

Jamen hun er bare ikke gravid alligevel - længere er den ikke. Hun troede det, men var så ikke gravid

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Den er du jo selvfølgelig nødt til at uddybe..

Se mine indlæg på side 16 herover

Anmeld

24. juni 2012

Muhmi

Baagøe skriver:

Jamen hun er bare ikke gravid alligevel - længere er den ikke. Hun troede det, men var så ikke gravid

Hvor skriver hun det henne? Synes jeg sad og kiggede siderne igennem efter en lille clue, men det kan være jeg har overset det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.