Faderen er forvirrende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Pige2009

JustMe skriver:

Men hvis kommunen slet ikke er inde over, har de jo heller ikke nogle penge i klemme. Det har de, hvis faderen er ukendt.

Ikke hvis moderen ikke ønsker bidraget synes faktisk, det er forkert, at moderen kan få penge af kommunen, når faderen er ukendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

camsko88

FruStolpe skriver:

Det er sikkert ikke det du har lyst til at høre. Men hvor er du dog egoistisk at du kun tænker på dig selv.

Tænk at få trukket et barn ned over hoved, eller endnu værre. Tænk at være det barn der måske aldrig lære sin far at kende fordi det er UØNSKET

Det var mine tanker, og med dem sagt så håber jeg dælme at i finder ud af det i fællesskab. Om ikke andet så for den lille spirres skyld

Når man har sagt A må man også sige B.....

han er voksen nok til at knalde så må han også tage ansvar for konsekvenserne. ...

og børn kan godt vokse op uden at se deres bio far uden de tager skade......

Anmeld

25. juni 2012

FruStolpe

camsko88 skriver:

Når man har sagt A må man også sige B.....

han er voksen nok til at knalde så må han også tage ansvar for konsekvenserne. ...

og børn kan godt vokse op uden at se deres bio far uden de tager skade......

Gad ellers ikke skrive mere, men hvis du havde læst hvad jeg skrev ville du vide at jeg synes det er flot at ts vil barnet alene. Men at jeg synes det er forkert at tvinge ham til at deltage.

Men nok sagt i den her sag. TS er IKKE gravid (står også på siderne) og ønsker ikke flere indlæg her

Anmeld

26. juni 2012

Aprilmor11

Baagøe skriver:

Åbenbart ikke

Anmeld

26. juni 2012

Rosa

Du skriver at faren er gammel nok til at beskytte sig - det er han jo tydeligvis ikke, så hvad peger så på at han er moden nok til at være far? 

Anmeld

26. juni 2012

Pige2009

Rosa skriver:

Du skriver at faren er gammel nok til at beskytte sig - det er han jo tydeligvis ikke, så hvad peger så på at han er moden nok til at være far? 

Hun er ikke gravid

Anmeld

27. juni 2012

Rosa

Baagøe skriver:

Hun er ikke gravid

Nnnnnnåh!!!  Jamen, det er vel en god ting, så... 

Anmeld

27. juni 2012

Pige2009

Rosa skriver:

Nnnnnnåh!!!  Jamen, det er vel en god ting, så... 

Jeps

Anmeld

28. juni 2012

JustMe

Baagøe skriver:

Ikke hvis moderen ikke ønsker bidraget synes faktisk, det er forkert, at moderen kan få penge af kommunen, når faderen er ukendt

Lige præcis! Det var det, jeg prøvede at sige, hehe

Anmeld

28. juni 2012

kiwilouise

Marita skriver:

Hvis jeg skulle vælge imellem ikke at kende min far og ikke at leve ville jeg klart hellere vælge ikke at kende min far....... Jeg ville ikke kalde min mor en egoist for at ville have mig, men en stjerne for at hun valgte at elske mig, mens jeg lå i hendes mave.

Og så bliver der skrevet, at det ikke skal gå ud over barnet, at moren vælger at beholde det. Går det da ikke allemest over barnet, hvis hun vælger ikke at beholde det? Kan ikke altid forstå logikken...

Kære kommende mor, du er garanteret ung, det bliver garanteret ikke nemt, det påvirker resten af dit liv (på godt og ondt), men hvis du er villig til at kæmpe for dit barn, så kæmp! Men du skal ikke forvente noget af barnets far, hvis det alene er din beslutning. Du skal ikke regne med at han er der, ikke regne med, at han betale en krone. Skab et trygt netværk omkring dig selv med familie og venner, som du kan trække på, når nætterne bliver lange eller i det hele taget udebliver.

Elsk barnet af hele dit hjerte, giv det alt, du kan og kæmp for din lille familie, men regn ikke med faren til noget.

hvor er det smukt skrevet  og jeg er selvfølgelig fuldstændig enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.