Marita skriver:
Hvis jeg skulle vælge imellem ikke at kende min far og ikke at leve ville jeg klart hellere vælge ikke at kende min far....... Jeg ville ikke kalde min mor en egoist for at ville have mig, men en stjerne for at hun valgte at elske mig, mens jeg lå i hendes mave.
Og så bliver der skrevet, at det ikke skal gå ud over barnet, at moren vælger at beholde det. Går det da ikke allemest over barnet, hvis hun vælger ikke at beholde det? Kan ikke altid forstå logikken...
Kære kommende mor, du er garanteret ung, det bliver garanteret ikke nemt, det påvirker resten af dit liv (på godt og ondt), men hvis du er villig til at kæmpe for dit barn, så kæmp! Men du skal ikke forvente noget af barnets far, hvis det alene er din beslutning. Du skal ikke regne med at han er der, ikke regne med, at han betale en krone. Skab et trygt netværk omkring dig selv med familie og venner, som du kan trække på, når nætterne bliver lange eller i det hele taget udebliver.
Elsk barnet af hele dit hjerte, giv det alt, du kan og kæmp for din lille familie, men regn ikke med faren til noget.