Faderen er forvirrende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Pige2009

Muhmi skriver:

Hvor skriver hun det henne? Synes jeg sad og kiggede siderne igennem efter en lille clue, men det kan være jeg har overset det?

Nej, men jeg ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Mutti2B

Baagøe skriver:

Nej, men jeg ved det

Wow, al den ballade for ingenting . Stakkels mand

Så må vi gå ud fra at det ikke er den samme som i dette indlæg, selvom det på alle detaljer lyder som den samme . Der må være en der har misbrugt hendes indlæg så

https://www.baby.dk/debat/179899pi1/ordet-er-frit/e ksperthjaelp-18-aar-ufrivillig-gravid--og-han-har- forladt-mig---.aspx

Anmeld

24. juni 2012

katrine26

Laulund87 skriver:

Tak...

Katrine26

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Mutti2B skriver:

Wow, al den ballade for ingenting . Stakkels mand

Så må vi gå ud fra at det ikke er den samme som i dette indlæg, selvom det på alle detaljer lyder som den samme . Der må være en der har misbrugt hendes indlæg så

https://www.baby.dk/debat/179899pi1/ordet-er-frit/e ksperthjaelp-18-aar-ufrivillig-gravid--og-han-har- forladt-mig---.aspx

Det er den samme, men hun vidste så først et par dage efter indlægget, at hun ikke var gravid. Det var efter et lægebesøg

Anmeld

24. juni 2012

Mutti2B

Baagøe skriver:

Det er den samme, men hun vidste så først et par dage efter indlægget, at hun ikke var gravid. Det var efter et lægebesøg

Crazy nok . Hvordan dælen kan man tro at man er i 13. uge og så finde ud af at man slet ikke er gravid alligevel? Hun må da vel ha testet? Ej, det er bare spørgsmål der kører i mit hovede og selvfølgelig ikke noget du ved .

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Mutti2B skriver:

Crazy nok . Hvordan dælen kan man tro at man er i 13. uge og så finde ud af at man slet ikke er gravid alligevel? Hun må da vel ha testet? Ej, det er bare spørgsmål der kører i mit hovede og selvfølgelig ikke noget du ved .

Hun har testet svag pos og neg flere gange, men testen ved lægen sagde neg. Det var vist heller ikke 13 uger, var det?

Anmeld

24. juni 2012

Mutti2B

Baagøe skriver:

Hun har testet svag pos og neg flere gange, men testen ved lægen sagde neg. Det var vist heller ikke 13 uger, var det?

Jo i linket skriver hun at hun er i 13. uge. Nå, pyt, bare de finder ud af det

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Mutti2B skriver:

Jo i linket skriver hun at hun er i 13. uge. Nå, pyt, bare de finder ud af det

AHR ok Ja, det er en stor lettelse for hendes ekskæreste 

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Hold da op

Nå, jeg vil lige påpege, at det burde have været 12/13 uge NU, mener jeg, og at min læge siger negativ, hvilket jo er positivt for os begge. Jeg har været 99% sikker på, at jeg har været gravid, eftersom jeg testede 3 positive tests. Dét kan man ikke lige i min verden uden at være gravid

Anmeld

24. juni 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Hold da op

Nå, jeg vil lige påpege, at det burde have været 12/13 uge NU, mener jeg, og at min læge siger negativ, hvilket jo er positivt for os begge. Jeg har været 99% sikker på, at jeg har været gravid, eftersom jeg testede 3 positive tests. Dét kan man ikke lige i min verden uden at være gravid

Jeg har testet svag positiv uden at være gravid, så det kan man desværre godt. Noget af en rutchetur, I know . Men dejligt at I har fundet ud af det, selvom du jo nok havde gået og glædet dig allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.