Anonym skriver:
Hej! 
Jeg står i den situation, at jeg er blevet gravid med min nuværende ekskæreste. Vi slog op for fire uger siden efter at have været sammen i knap to år, men vi har stadig daglig kontakt. Mit problem med denne fyr er, at han ikke ønsker vores fælles barn, hvilket jeg gør. Jeg ved, at det i sidste ende er min beslutning, om jeg skal have abort eller ej(det skal jeg IKKE!), men alligevel syntes jeg da, at det er trist at han ser sådan på vores situation. Jeg syntes efterhånden, at det er blevet en anelse irriterende, at han nærmest tigger mig om det - og, jeg kan da godt forstå ham! Jeg kan godt forstå, at det ikke er verdens fedeste situation, at skulle blive far som 20-årig med sin ekskæreste! Men sket er sket, og vi kan jo ikke skrue tiden tilbage...
Men hvad pokker stiller jeg op med det(og igen, abort er ikke en mulighed)? Er der nogen, som har erfaring med det her?
Jeg håber et eller andet sted, at han bliver mere moden, og tager ansvar for det her, da det jo vil være skønnest for barnet at have både dets mor og far. Et sted håber jeg da også, at vi i løbet af graviditeten finder sammen igen, men, ja, hvem ved... 
Jeg er enlig mor , og har været det helt fra start. Astrid ser ikke sin far og har aldrig set ham i hendes 3 leve år.
Tvivler på hun norgensinde får ham at se i sine barneår.
Han ville have jeg skulle have en abort, og hvis ikke så ville han gie mig kamp til stregen- gerne lidt over..
Og ja, jeg valgte aborten fra- og har i den grad fået kamp til udover stregen!!
Det har været kampen værd, ingen tvivl om det, MEN det har været hårdt.
Men tror egentlig at det skyldes at min økonomi ikk helt var til barn på det tidspunkt, og derefter kom der over en laaaaaang faderskabssag.
Men elsker min beslutning idag. Også selvom Astrid ikke kommer til at se sin far foreløbig. Men han holdes IKKE hemmelig. Hun får svar på spørgsmål om ham, (pakket ind så de passer til hendes alder) . .
Jeg var 18 da jeg blev gravid (fødte 13 dage før jeg blev 19) , og han var 33 (lige blevet 34 da jeg fødte)
-Louise Vous alene med Astrid på 3 år