Faderen er forvirrende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

NatashaL92

Baagøe skriver:

Selvfølgelig kan man selv lave en aftale. Det er jo kun i de tilfælde, faderen ikke betaler, at kommunen er inde over Der er rigtig mange, hvor faderen overføres penge direkte til moderen

må indrømme jeg er snot forvirret da vi har været til møde om det min eks og jeg og vi kan godt sammen og sagde til kommunen jeg vil ikke ha de penge men de siger sådan er dagens dato du skal ha dem har ikke født endnu er kun i uge 23

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Sildefisk

henh01 skriver:

Jeg synes bestemt heller ikke man kan tillade sig at gennemfører en graviditet hvor faderen ikke ønsker barnet. SLET ikke når der ER brugt gummi!!

I min optik virker det meget uansvarligt, umodent og egoistisk at gennemfører en graviditet under disse omstændigheder. (sorry TS, sådan er du sikkert slet ikke som person)

Jeg håber for dig, din eks og særligt for spiren i din mave at du virkelig overvejer din situation nøje!

Vælger du fortsat at gennemfører graviditeten, håber jeg at du er så lidt selvisk at du selvfølgelig tager alt ansvar for barnet - også økonomisk!

Held og lykke med det hele

Må altså erklære mig enig her 

Anmeld

24. juni 2012

Mutti2B

Baagøe skriver:

Hun er slet ikke gravid

Hvad

Anmeld

24. juni 2012

Sildefisk

Mutti2B skriver:

Hvad

øhh ja????? 

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

NatashaL92 skriver:

må indrømme jeg er snot forvirret da vi har været til møde om det min eks og jeg og vi kan godt sammen og sagde til kommunen jeg vil ikke ha de penge men de siger sådan er dagens dato du skal ha dem har ikke født endnu er kun i uge 23

Hvis du ikke sender nogen papirer ind til kommunen, så får du jo heller ingen penge det er jo såre og simpelt

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

Mutti2B skriver:

Hvad

Nej, ikke alligevel 

Anmeld

24. juni 2012

Pige2009

myr81 skriver:

øhh ja????? 

Nej, ikke alligevel 

Anmeld

24. juni 2012

louise8723

NatashaL92 skriver:

jamen kommunen siger det der ikk noget der hedder

det har de sagt til os begge

Det er noget vrøvl de siger så

Da min x og jeg gik fra hinanden, vidste jeg at han havde få penge, så hvis jeg ike følte jeg havde behov for pengene en måned, sagde jeg bare nej tak og så lod han vær med det

Anmeld

24. juni 2012

Aprilmor11

Baagøe skriver:

Hun er slet ikke gravid

Okay, nu er jeg forvirret.

Anmeld

24. juni 2012

Laulund87

katrine26 skriver:

HOLD DA OP..jeg syntes da godt nok i er grove mod ts.

JA han er 20 år, JA det er en tidlig alder at blive far i og JA han syntes sikkert ikke det er fedt at få et barn når han ikke har lyst.

Men men men. valgte han selv at dyrke sex JA, valgte han selv at dyrke ubeskyttets sex JA, ved man godt i en alder af 20 år at det kan man få børn af JA.

Og selvfølig SKAL hun da kræve børnepenge af ham..

Vis et barn som er ønsket for morens siden man far ikke vil det ,er ens med dårlig selvvær, identitetskrise osv..hvad så med de mange børn som bliver født fordi moren bliver insimineret..??

Ja jeg spørg bare..for man kan da ALDRIG forudse fremtiden, selvfølig kan man tage sine forholds regler. men om ens barn bliver kriminel, advokat, superstjerne eller noget helt 3 er da ikke en ting man kan spå om Også selvom barnet har en far eller ej..

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.