Faderen er forvirrende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Pige2009

Aniteb skriver:

Ja det fandt jeg ud af bagefter... Jeg synes bare at uanset hvad så skal man ikke tvinge en abort ned over hovedet på en person der ikke ønsker det...

Enig der, men man bør tænke alle tænkelige scenarier igennem inden man vælger at gennemføre graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
FruStolpe skriver:

Ved du hvad, du læser det du vil høre..... !!!

AL magt til kvinderne !!!

Jubii for at TS kan og vil ha barnet. Men for fanden da, hendes X skal dælme ha lov til at melde sig ud...

Han vil ikke ha det barn, og detsynes jeg altså han har ret til. Han bør overhoved ikke blive afkrævet børnepenge, støtte eller noget som helst andet af hende.... 

Anmeld

14. juni 2012

FruStolpe

Karo skriver:

Jeg blander mig lige lidt her

Fortrydelsespiller garantere ikke at man ikke bliver gravid, men de reducere risikoen for graviditet med 85 % og man kan derfor sagtens blive gravid alligevel.

Skulle man blive gravid alligevel skader pillen ikke fosteret.

Bare lige lidt info.

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/noedpraeventionspillen.htm

Ihh det var en rar besked at få...

Totalt ringe at der kun er 85% for den virker, så er det jo noget snyd med det navn

Men igen, SÅ godt at høre at bebs ikke tager skade.

Tak for information

Anmeld

14. juni 2012

Raj

Aisha skriver:

Synes ikke du skal høre på de andre når de siger at dit barn kommer til at føle sig uønsket eller blive identitets forvirret for de kan ikke vide en s... Om hvad der kommer til at ske i fremtiden. En mor kan elske barnet lige så højt som et par der får et barn. Tænk på alle de enlige mødre er deres bØrn også lavt selvværd? Ønsket eller ej det er dir kød og blod der bliver født en en del af dig. Jeg ville bare sige, din krop din beslutning også kan man håbe på at din ex har lyst til at være med på et tidspunkt. 

Anmeld

14. juni 2012

Bebsen

Kære TS!
Al respekt for at du har taget din beslutning, og beholder spiren, og I skal nok klare det! Det er hårdt, men hold da op hvor er det også meget mere dejligt og sjovt.
Min søns far var 22 da jeg blev gravid, og jeg 26. Han endte med at smutte under graviditeten og der var en masse tvivl, bøvl, ævl og kævl.

Idag er min søn knap 2 år, og har en absolut fantatisk far, der har givet ham en sød lillesøster og en god bonusmor.
Uanset om I finder sammen eller ej, så skal det hele nok gå, og du har fået det absolut mest fantastiske ind i dit liv!

Held og lykke

Anmeld

14. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Aniteb skriver:

Nej jeg vil ikke stoppe... For der ER tale om tvangsabort hvis en kvinde SKAL følge mandens ønske... Sådan er det... Mange af jer siger jo at hun er egoistisk når ikke hun følger mandens ønske... Jeg undre mig bare lidt over det samfund vi lever i... Mandens ønske er mere værd end kvindens overbevisning

Min holdning er anderledes en din so what...

Synes du har ret

Anmeld

14. juni 2012

HeidiW86

HeXeri skriver:

OKay. Det var en første gang, at fortrydelsespillen ikke virkede, har jeg godt nok aldrig hørt om før. Nu må vi håbe på fosteret er som det skal være, vist en krads omgang sådan en fortrydelsespille.
Men det ændrer jo ikke ved det absolut tragiske i at hun gennemfører den graviditet, når han nu havde sikret sig mod det. Ja, stakkels mand siger jeg bare.

Anmeld

14. juni 2012

hekran

Hvis jeg skulle vælge imellem ikke at kende min far og ikke at leve ville jeg klart hellere vælge ikke at kende min far....... Jeg ville ikke kalde min mor en egoist for at ville have mig, men en stjerne for at hun valgte at elske mig, mens jeg lå i hendes mave.

Og så bliver der skrevet, at det ikke skal gå ud over barnet, at moren vælger at beholde det. Går det da ikke allemest over barnet, hvis hun vælger ikke at beholde det? Kan ikke altid forstå logikken...

Kære kommende mor, du er garanteret ung, det bliver garanteret ikke nemt, det påvirker resten af dit liv (på godt og ondt), men hvis du er villig til at kæmpe for dit barn, så kæmp! Men du skal ikke forvente noget af barnets far, hvis det alene er din beslutning. Du skal ikke regne med at han er der, ikke regne med, at han betale en krone. Skab et trygt netværk omkring dig selv med familie og venner, som du kan trække på, når nætterne bliver lange eller i det hele taget udebliver.

Elsk barnet af hele dit hjerte, giv det alt, du kan og kæmp for din lille familie, men regn ikke med faren til noget.

Anmeld

14. juni 2012

Camilla30

FruStolpe skriver:

Det har jeg heller ikke hørt om før.

Ja jeg ville nok snakke med en læge om hvad en fortrydelsespille gør ved et foster. Bare for at være på den sikre side

Anmeld

14. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Marita skriver:

Hvis jeg skulle vælge imellem ikke at kende min far og ikke at leve ville jeg klart hellere vælge ikke at kende min far....... Jeg ville ikke kalde min mor en egoist for at ville have mig, men en stjerne for at hun valgte at elske mig, mens jeg lå i hendes mave.

Og så bliver der skrevet, at det ikke skal gå ud over barnet, at moren vælger at beholde det. Går det da ikke allemest over barnet, hvis hun vælger ikke at beholde det? Kan ikke altid forstå logikken...

Kære kommende mor, du er garanteret ung, det bliver garanteret ikke nemt, det påvirker resten af dit liv (på godt og ondt), men hvis du er villig til at kæmpe for dit barn, så kæmp! Men du skal ikke forvente noget af barnets far, hvis det alene er din beslutning. Du skal ikke regne med at han er der, ikke regne med, at han betale en krone. Skab et trygt netværk omkring dig selv med familie og venner, som du kan trække på, når nætterne bliver lange eller i det hele taget udebliver.

Elsk barnet af hele dit hjerte, giv det alt, du kan og kæmp for din lille familie, men regn ikke med faren til noget.

Smukt skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.