Er du bloddonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

MortilCilas

MoarHvidovre skriver:

Jeg har gjort dagens gode gerning i dag. Jeg har doneret 1/2 l blod til Hvidovre Blodbank og det var min gang nr. 9.

Har du taget stilling?

Jeg vil hellere end gerne være bloddoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

forår

Jeg er både organdoner og bloddoner Jeg har en mega høj blodprocent, den ligger altid mellem 9-10. Jeg ville gerne give blod noget oftere end jeg gør og ringer tit selv og beder om at blive tappet

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

jar har altid regnet med, at det kan jeg ikke blive, - jeg har et ustabilt blodsukker, der dykker og skal passes med jævnlige måltider, - men jeg har nu egentligt aldrig spurgt en læge.

Hmm, kan se, at jeg faktisk også har en ret ualmindelig blodtype, b positiv, så det er egentligt lidt ærgeligt, hvis jeg godt kunne alligevel...

Det var da værd, at spørge en læge - ved ikke om blodsukkeret har nogen indflydelse på om man kan blive bloddonor.

Ja, det er der kun 8% der endnu - en stor grund til, at undersøge det og du kan være med til, at gøre en forskel.

www.givblod.dk

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Solstrålebørn skriver:

Nej, kan ikke pga. medicin.. 

Nej, så kan man ikke gøre så meget.

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

MortilCilas skriver:

Jeg vil hellere end gerne være bloddoner

En super god beslutning som du bliver så glad for.

Tak for, at du vil være med til, at gør en forskel.

www.givblod.dk

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

forår skriver:

Jeg er både organdoner og bloddoner Jeg har en mega høj blodprocent, den ligger altid mellem 9-10. Jeg ville gerne give blod noget oftere end jeg gør og ringer tit selv og beder om at blive tappet

Hold da op - det var godt nok også højt. Kan du så tappes oftere end hver 3 mdr.?

Min lå på 8,4% inden, at jeg blev tappet.

Anmeld

11. juni 2012

Obal

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er vigtigt, at have taget stilling. Så skal man samtidig tænke på, hvis det var en selv eller en pårørende til en. Så ville man blive lykkelig for, at der er blevet taget stilling.

Hvordan er det med knoglemarv? Har du givet eller står du i deres register?

Jeg har ikke givet knoglemarv (endnu), men jeg står i et verdensomspændende register, så hvis der en dag er et match mellem mig, og en der har brug for det, så bliver jeg kontaktet

Jeg mener bare, at de tog en ekstra blodprøve under en tapning, og så var det registreret

Anmeld

11. juni 2012

forår

MoarHvidovre skriver:

Hold da op - det var godt nok også højt. Kan du så tappes oftere end hver 3 mdr.?

Min lå på 8,4% inden, at jeg blev tappet.

Ja jeg ved ikke hvad der sker siden den er så høj men skidt efter tapning det er jeg ihvertfald ikke

Det er ikke altid de giver mig lov til at blive tappet ofter men har fået lov et par gange.

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Obal skriver:

Jeg har ikke givet knoglemarv (endnu), men jeg står i et verdensomspændende register, så hvis der en dag er et match mellem mig, og en der har brug for det, så bliver jeg kontaktet

Jeg mener bare, at de tog en ekstra blodprøve under en tapning, og så var det registreret

Ok, det vil jeg undersøge eller nærmere, da jeg godt kunne tænke mig det.

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

forår skriver:

Ja jeg ved ikke hvad der sker siden den er så høj men skidt efter tapning det er jeg ihvertfald ikke

Det er ikke altid de giver mig lov til at blive tappet ofter men har fået lov et par gange.

Ok. Det er godt nok også vildt, at den er så høj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.