Er du bloddonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du bloddonor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.804 visninger
181 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har gjort dagens gode gerning i dag. Jeg har doneret 1/2 l blod til Hvidovre Blodbank og det var min gang nr. 9.

Har du taget stilling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den tog ikke hele teksten med i nr. 4 mulighed. Der skulle stå:

Ja, jeg vil gerne være bloddonor, men har ikke fået "taget mig sammen" til, at komme afsted

Anmeld

11. juni 2012

Ayasmor

MoarHvidovre skriver:

Jeg har gjort dagens gode gerning i dag. Jeg har doneret 1/2 l blod til Hvidovre Blodbank og det var min gang nr. 9.

Har du taget stilling?

Jeg kan desværre ikke blive bloddoner. Ville ellers frygtelig gerne, specielt da jeg er AB. Men desværre sætter min sygdom, medicinske behandling og min vægt en stopper for det.

Anmeld

11. juni 2012

Laulund87

Flot

Jeg kan ikke pga medicin og næsten altid for lav blodprocent.

Anmeld

11. juni 2012

pemiro

MoarHvidovre skriver:

Har du taget stilling?

Jeg ville vildt gerne være bloddonor, også fordi jeg har en speciel blodtype. Men fik i tidernes morgen at vide jeg ikke måtte fordi jeg har haft kraftig blodmangel med indlæggelse osv.

Har dog alligevel overvejet om jeg skulle snakke med sygehuset når jeg har født og kommet ovenpå igen.
Synes det er vigtigt at hjælpe med sådan noget hvis man kan, og specielt når man som jeg har en specielt type

Anmeld

11. juni 2012

FruStolpe

MoarHvidovre skriver:

Har du taget stilling?

Jeg ville rigtig gerne, men må ikke pga medicin for for højet blodtryk.

Anmeld

11. juni 2012

Tulle28

Jeg er bloddonor, når jeg altså ikke lige er gravid:-) Synes det er ens pligt, hvis man ikke fejler noget - har til dato ikke set nålen de stikker ind, for kan ikke lide nåle, så den med at man er bange for nåle køber jeg ikke! Det er verdens dårligste undskyldning i mine øjne (den har jeg nemlig mødt såååååå mange der bruger).

Anmeld

11. juni 2012

christina92

Jeg ville gerne være bloddoner med kan ikke pga. det medicin jeg får mod mine allergier  

Anmeld

11. juni 2012

Tanjadamgaard

MoarHvidovre skriver:

Har du taget stilling?

Ja, jeg er både blod- og organdonor  

Anmeld

11. juni 2012

MorDk

Jeg er ikke bloddonor. Ikke fordi jeg ikke vil og heller ikke fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Har taget stilling... men er ikke donor.

Jeg har taget stilling ift. mange andre ting. fx. organdonor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.