Jeg forstår ikke hvorfor det er usmageligt... det gør jeg virkelig ikke... hvad er der så forfærdeligt ved at have minder fra en begravelse..
en begravelse i mine øjne er og bør være en fejring af livet.. en sidste rejse som bliver "fejret" med sorg og med glæde..
nogle har brug for at have billeder af deres elskedes begravelser for at have noget at se på når det forekomme uvirkeligt at de personer der er afgået ved døden ikke længere er iblandt dem..
og hvis det er et behov som nogle mennesker har, hvorfor så ikke lade dem have det behov...
Det at andre finder det usmageligt er ikke dem der har taget billederne eller lagt de billeder op's skyld.. dem der finder den slags usmageligt. må da gerne syntes det er usmageligt, men det gør da ikke det til at dem der har billederne har gjort noget forkert.. der er ikke nogen lovgivning omkring at have billeder fra en begravelse. det er nok mere et spørgsmål om hvad andre finder etisk/uetisk.. og det er jo så dem selv de skal arbejde med..
jeg ville da ønske at jeg havde nogle billeder fra min Mor Alices (ikke min rigtige mor, desværre) begravelse, fordi den var så smuk og jeg fik aldrig sagt farvel til hende. der havde de billeder kunne have hjulpet mig igennem sorgen...
jeg tror stadig idag 5 år efter hun er død nogle dage at hun ikke er død...
Anmeld