Kongmulle skriver:
Fordi de minder og billeder er DYBT private for dig, hvorfor kan du så ikke respektere at andre måske ser anderledes på det???
Du bliver ved at skrive at "Talbutikken" skal respektere din måde at håndtere det på,men hvad med du så overvejede at respektere hendes?
Undskyld, det er ikke for at gøre mig uvenner med dig, men hvordan kan det være at du render rundt og deler en masse løftede fingre ud?? Og jeg skriver det her fordi jeg vil fortælle dig hvordan jeg oplever dine svar og jeg oplever dem virkelig ikke særlig rare.. Det kan godt være dit meget lille forbrug af smileys der gør det og dog, så synes jeg bare at du skriver i en utrolig grov tone hele tiden...
Skriver dette fordi du måske kunne tage til efterretning hvordan dine skrevne ord virker på andre... Men jeg kan jo være alene om det 
Desuden, så vil jeg lige hilse at sige at den kommentar om hvordan de to minder deres børn, altså den hvor der står:
" Jeg kunne feks. heller aldrig drømme om kun at nævne min datter i min profil tekst også kun have mine levende børn, under børn."
Faktisk i mine øjne er utroligt sårende og det er ikke engang mit barn.... Så jeg kan godt forstå at nogle af svarene derefter måske er en smule hårde....
Anmeld