Omsorgsgiver skriver:
Jeg var lige inde på Facebook og så en kollega kommentere nogle billeder hvor der var billeder af en begravelse hvor vedkommende havde taget billeder af sørgende og grædende mennesker samt, billeder af kisten som var lukket og selve gravstedet med blomster. Alle de billeder var på facebook. Hun skrev at hun ikke syntes at disse billeder hørte sig hjemme på Facebook. Jeg er delvist enig med hende. Billeder af gravstedet med blomster og sten kan jeg sagtens gå med til at man lægger op men ikke billeder af selve kisten og sørgende/grædende pårørende. Der går min grænse godt nok. Jeg ville ikke selv bryde mig om at se mig selv på facebook grædende til en begravelse. Det er for grænseoverskridende og for personligt for mig. Ikke fordi jeg ikke tør vise mine følelser men det er bare ikke noget man deler med alt og alle synes jeg.
Hvad er jeres holdning til overstående??
Jeg synes simpelthen det er for privat og for følsomt til at ligge ud på en hjemmeside.. Jeg kunne aldrig selv finde på det!
Derudover vil jeg gerne sige, at jeg synes at folk ligger ALT for private ting ud på deres FB. Self er det smag og behag, men der må være grænser.. F.eks. alle deres feriebilleder, hvordan deres bolig ser ud osv. Især det med boligen, synes jeg ikke er specielt smart, med henblik på at folk kan se om det er noget de har lyst til at stjæle..
Nå, men det var lige et sidespor, blev lige grebet af at skrive om det.
Anmeld