jydeinden skriver:
altså nu er det jo ikke alle steder du kan gå op dagen efter og tage billeder. Feks til både min morfars og min oldemors begravelse der var det ikke en mulighed, da de begge er begravet på en skovkirkegård, og alle blomsterne bliver fordelt til forskellige grave allerede samme dag.
Jeg skal da gerne indrømme at jeg tog billeder med min mobil af min oldemors kiste, og af blomsterne, den dag hun blev begravet, og det gjorde jeg efter min mors eget ønske. billederne blev taget da folk havde forladt kirken. og de er absolut IKKE lagt op på fb eller nettet generelt 
Altså... Nu var det jo ikke for at gøre dig sur...
Det er bare min grænse der går ved at man tager billeder til sådan noget... Men selvfølgelig hvis det er aftalt i familien at det er helt ok, jamen så kan i jo bare give den gas... Jeg ville bare synes det var underligt at der var nogle der rendte rundt og tog billeder...
Ikke dermed sagt at det er fuldstændig hen i skoven at der er nogle der vil huske på sådan noget...
Og ja, at der ikke er mulighed for det dagen efter, jamen så er man jo igen, frit stillet med hvordan man gør i jeres familier, her gør vi det bare ikke...
Og jeg kan da også godt forstå at hvis et familiemedlem eller en god ven ikke kan deltage i bisættelsen/begravelsen af forskellige grunde, at man så tager billeder for at de kan se hvordan tingene gik...

Anmeld