Skal vi betale medier licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

come2

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk.

Jeg er forvirret. Vi har lige fået medielicensregningen, men jeg kan ikke finde ud af om vi egentlig skal betale det.  http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/Alle+licenspligtige+apparater.htm - jeg har læst inde på linket, men synes det er dumt og forvirrende.

Vi har tv, ja. Men vi kan INGEN kanaler tage. Vi har intet abonnoment eller noget som helst. Der er flimmer når det tændes. Vi har to computere men intet internet. begge dele kan de jo se på vores forbrug! Vi betaler ikke til nogle udgivere eller noget.

Derudover har vi ingen radio. Og der er ikke net på xboxen. 

Kan det virkelig passe, at vi skal betale licens?????

Hvor er det ærgeligt folk er så hurtige på aftrækkeren herinde, når nogle har et undrende spørgsmål.

Jeg håber du fik svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Laulund87

Men du fik da svar på dit spørgsmål

Surt I skal betale licens, men der er ingen vej udenom åbenbart. Tingene kan virke så logiske, uden at være det.

Anmeld

8. juni 2012

annecatrine88

Hvis du har en bil, hvor der automatisk sidder en radio i, skal du betale licens..

Anmeld

8. juni 2012

FruStolpe

Dinna88 skriver:

Hehe. Du kunne meldig dig ind i en a-kasse

Det er jeg skam, men man kan kun være på dagpenge i 2 år

Spøg til side, det handler jo om at vi allesammen er nød til at betale for fællesskabet. Det er folketinget der har besluttet at det skal være sådan, og så kan man jo ikke bare melde sig ud af samfundet

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

Aniteb skriver:

Ja for din telefon kan med garanti gå på nettet...

Øh, hvad? Hvordan ved du det? 

Anmeld

8. juni 2012

Laulund87

come2 skriver:

Hvor er det ærgeligt folk er så hurtige på aftrækkeren herinde, når nogle har et undrende spørgsmål.

Jeg håber du fik svar

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

come2 skriver:

Jeg håber du fik svar

Jaaa. Det rammer heldigvis ikke mig så hårdt 

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

annecatrine88 skriver:

Hvis du har en bil, hvor der automatisk sidder en radio i, skal du betale licens..

Ingen bil

Anmeld

8. juni 2012

ESV

Dinna88 skriver:

Altså, der er mange i Danmark der har net  Hele familien. 

Ok. :-)
Men som nogen af de andre skriver så et muligheden for at se tv nok og da dr feks ikke er betalingskanal ville i feks kunne se den på jeres tv. Retfærdigt eller j er det desværre bare sådan det er. Jeg betaler gladeligt min licens for jeg ÆÆÆÆÆÆLSKER mit tv og kunne ikke passe min skole uden adgang til internettet..

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

FruStolpe skriver:

Det er jeg skam, men man kan kun være på dagpenge i 2 år

Spøg til side, det handler jo om at vi allesammen er nød til at betale for fællesskabet. Det er folketinget der har besluttet at det skal være sådan, og så kan man jo ikke bare melde sig ud af samfundet

Hæhæ, vi er vist lige blevet enige om at kyle tv'et ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.