Skal vi betale medier licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Ja forstår dig godt !
Det er virkelig en irriterende ting at skulle betale for når man i forvejen ik har særlig mange penge  

Det er røøøøøøøøøøøøv bittert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

anynom

Loa skriver:

Lød som et spørgsmål hun ikke ville svare på tidligere

Men ja helt ærligt betal dog de skide licens penge, uanset om man syntes det er fair eller ej, hvis det er sådan det er....

Ellers skal alle jo til at stille spørgsmålstegn til det de betaler for men aldrig bruger. Dem der aldrig benytter læge osv.....

Anmeld

8. juni 2012

FruStolpe

Loa skriver:

Men ja helt ærligt betal dog de skide licens penge, uanset om man syntes det er fair eller ej, hvis det er sådan det er....

Ellers skal alle jo til at stille spørgsmålstegn til det de betaler for men aldrig bruger. Dem der aldrig benytter læge osv.....

Perfekt. Nu gider jeg heller ikke være med til at betale til folks kontanthjælp mere. Jeg er jo fuldtids ansat.

Men fordi jeg har MULIGHED for at ende på kontanthjælp skal jeg jo stadig være med til at spytte i kassen ikk ??Eller hvad??

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

ESV skriver:

Bare lige et opklarede spørgsmål. Hvis i INTET net har hvordan er du så på baby.dk?

Altså, der er mange i Danmark der har net  Hele familien. 

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

Loa skriver:

Ork, jeg bruger min læge flittigt

Jeg har ikke undviget noget spørgsmål, bare rolig. Jeg kender ingen, udover os, der ikke har net. Så mulighederne er rige Men det var som end ikke det tråden handlede om. 

Anmeld

8. juni 2012

Laulund87

FruStolpe skriver:

Perfekt. Nu gider jeg heller ikke være med til at betale til folks kontanthjælp mere. Jeg er jo fuldtids ansat.

Men fordi jeg har MULIGHED for at ende på kontanthjælp skal jeg jo stadig være med til at spytte i kassen ikk ??Eller hvad??

Rolig rolig pas på blodtrykket

Nu er jeg hendes søster og det kunne jo være hun eksempelvis var hjemme hos mig når hun vil på nettet ikke? Så pas på med at tro alt muligt, det klæder ikke

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

FruStolpe skriver:

Hehe. Du kunne meldig dig ind i en a-kasse

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

Laulund87 skriver:

Rolig rolig pas på blodtrykket

Nu er jeg hendes søster og det kunne jo være hun eksempelvis var hjemme hos mig når hun vil på nettet ikke? Så pas på med at tro alt muligt, det klæder ikke

Mange tak - folk kan nemt have snuderne for langt fremme, uden at det er berettiget 

Anmeld

8. juni 2012

Laulund87

Dinna88 skriver:

Mange tak - folk kan nemt have snuderne for langt fremme, uden at det er berettiget 

Anmeld

8. juni 2012

Plysbjørnen

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk.

Jeg er forvirret. Vi har lige fået medielicensregningen, men jeg kan ikke finde ud af om vi egentlig skal betale det.  http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/Alle+licenspligtige+apparater.htm - jeg har læst inde på linket, men synes det er dumt og forvirrende.

Vi har tv, ja. Men vi kan INGEN kanaler tage. Vi har intet abonnoment eller noget som helst. Der er flimmer når det tændes. Vi har to computere men intet internet. begge dele kan de jo se på vores forbrug! Vi betaler ikke til nogle udgivere eller noget.

Derudover har vi ingen radio. Og der er ikke net på xboxen. 

Kan det virkelig passe, at vi skal betale licens?????

Ja for din telefon kan med garanti gå på nettet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.