Skal vi betale medier licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.443 visninger
73 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Dinna88

Hej babyfolk.

Jeg er forvirret. Vi har lige fået medielicensregningen, men jeg kan ikke finde ud af om vi egentlig skal betale det.  http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/Alle+licenspligtige+apparater.htm - jeg har læst inde på linket, men synes det er dumt og forvirrende.

Vi har tv, ja. Men vi kan INGEN kanaler tage. Vi har intet abonnoment eller noget som helst. Der er flimmer når det tændes. Vi har to computere men intet internet. begge dele kan de jo se på vores forbrug! Vi betaler ikke til nogle udgivere eller noget.

Derudover har vi ingen radio. Og der er ikke net på xboxen. 

Kan det virkelig passe, at vi skal betale licens?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

morethanperfect

Hej babyfolk.

Jeg er forvirret. Vi har lige fået medielicensregningen, men jeg kan ikke finde ud af om vi egentlig skal betale det.  http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/Alle+licenspligtige+apparater.htm - jeg har læst inde på linket, men synes det er dumt og forvirrende.

Vi har tv, ja. Men vi kan INGEN kanaler tage. Vi har intet abonnoment eller noget som helst. Der er flimmer når det tændes. Vi har to computere men intet internet. begge dele kan de jo se på vores forbrug! Vi betaler ikke til nogle udgivere eller noget.

Ja det skal i ...

I har jo et fjernsyn

Anmeld

8. juni 2012

FruStolpe

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk.

Hvis bare en af jer har en mobil tlf med internet adgang , så skal i betale...

Men ellers prøv at ringe til dem mandag

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Ja det skal i ...

Har i ikke en radio ?? 

Hvad betaler vi for?
Nej, det har vi ikke. Radio er en forfærdelig opfindelse  

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

FruStolpe skriver:

Hvis bare en af jer har en mobil tlf med internet adgang , så skal i betale...

Men ellers prøv at ringe til dem mandag

De kan jo hundrede procent se at vi bruger 0 internet på telefonerne

Anmeld

8. juni 2012

Zelinasmor

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk.

Kanaler eller ej, har man et tv skal man betale licens.

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Ja det skal i ...

I har jo et fjernsyn

Ja, vi har tv - men det er til xboxen. 0 kanaler  

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

xoxotasha skriver:

Kanaler eller ej, har man et tv skal man betale licens.

Hvorfor?

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Hvad betaler vi for?
Nej, det har vi ikke. Radio er en forfærdelig opfindelse  

Jamen i har vel net på jeres mobiler
Ellers ku du vel ik sidde her ..
Så længe i har et eller andet i kan komme på nettet med , eller se fjernsyn eller noget på , så skal i betale licens .. 

Min veninde havde heller intet , KUN sin mobil , og grundet net på den , skulle hun betale licens .. 

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Ja, vi har tv - men det er til xboxen. 0 kanaler  

Tja .. Men de siger hvis man har et fjernsyn skal man betale . Lige gyldigt om man kan se noget eller ej .. Ja , det lyder også helt hen i vejret for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.