Skal vi betale medier licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Dinna88

AnneBJ skriver:

Enig med de andre - hvis du har ADGANGEN til net og kanaler, så er DR ligeglad med om du bruger; du skal betale for muligheden!

Det er godt nok hul i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Vi bruger ikke nettet på telefonerne  Vi har INTET net, overhovedet. Slet ikke. Og det kan man se. Men pyt, hvis det er ligemeget, så hjælper det jo ikke

Heheh .. Nej .. Det er lidt underligt man så skal betale ..
Men man har jo mulighed for det , uden de opdager det osv. og så er det vel bare for at det skal være fair over for alle , mon ik  

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Heheh .. Nej .. Det er lidt underligt man så skal betale ..
Men man har jo mulighed for det , uden de opdager det osv. og så er det vel bare for at det skal være fair over for alle , mon ik  

Tjoooooooh. Men for helvede, hvor er det BITTERT!! Vi er begge studerende, så det er ikke mange penge. Jeg er fuldstændig ligeglad med at jeg har muligheden for at se tv eller surfe på nettet

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Tjoooooooh. Men for helvede, hvor er det BITTERT!! Vi er begge studerende, så det er ikke mange penge. Jeg er fuldstændig ligeglad med at jeg har muligheden for at se tv eller surfe på nettet

Ja forstår dig godt !
Det er virkelig en irriterende ting at skulle betale for når man i forvejen ik har særlig mange penge  

Anmeld

8. juni 2012

Dinna88

FruStolpe skriver:

http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/Hvem%20skal%20betale%20licens.htm

http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/Alle+licenspligtige+apparater.htm

Derfor

Det er det jeg selv har linket til, men tak ellers Jeg synes bestemt ikke de giver mig et svar jeg bruge til en dyt.

Anmeld

8. juni 2012

ESV

Dinna88 skriver:

Vi bruger ikke nettet på telefonerne  Vi har INTET net, overhovedet. Slet ikke. Og det kan man se. Men pyt, hvis det er ligemeget, så hjælper det jo ikke

Bare lige et opklarede spørgsmål. Hvis i INTET net har hvordan er du så på baby.dk?

Anmeld

8. juni 2012

FruStolpe

ESV skriver:

Bare lige et opklarede spørgsmål. Hvis i INTET net har hvordan er du så på baby.dk?

Mit næste spørgsmål...

Anmeld

8. juni 2012

FruStolpe

Dinna88 skriver:

Det er det jeg selv har linket til, men tak ellers Jeg synes bestemt ikke de giver mig et svar jeg bruge til en dyt.

Jamen sådan er det jo bare... Bum færdig

Anmeld

8. juni 2012

Loa

ESV skriver:

Lød som et spørgsmål hun ikke ville svare på tidligere

Men ja helt ærligt betal dog de skide licens penge, uanset om man syntes det er fair eller ej, hvis det er sådan det er....

Ellers skal alle jo til at stille spørgsmålstegn til det de betaler for men aldrig bruger. Dem der aldrig benytter læge osv.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.