Skal vi betale medier licens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Kløver

Dinna88 skriver:

Viddefesdesværr

Hæhæ, vi er vist lige blevet enige om at kyle tv'et ud

Vil desværre intet hjælpe hvis i har en computer.

Men bor du hjemme, for bor du i samme husstand, skal i jo kun betale 1 licens, feks er min søster 19 og bor hjemme, men skal ikke betale licens da mine forældre gør og man kun betaler pr husstand og ikke antal personer i husstanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Plysbjørnen

Dinna88 skriver:

Hvordan er jeg næsvis? Jeg er super glad for de nyttige svar der er kommet. Men jeg gider ikke have pålagt mig at jeg snyder med det hele. Det ville være super hvis folk spurgte, i stedet for at antage. Det ville hjælpe en del.

Jeg har det godt med ikke at betale licens, ja.  Og det kommer jeg heller ikke til. Vi må have vores computere men ikke min telefon eller tv'et  - så de ryger. Så er det hele jo helt fair. Lad være med at stemple mig som dårlig person.

Tak.

Jeg har ikke på noget tidspunkt stemplet dig som dårlig... Jeg synes bare at din måde at formulere dig på er lidt næsvis... og det var det jeg forsøgte at sige... 

Anmeld

8. juni 2012

anynom

Dinna88 skriver:

Hvordan er jeg næsvis? Jeg er super glad for de nyttige svar der er kommet. Men jeg gider ikke have pålagt mig at jeg snyder med det hele. Det ville være super hvis folk spurgte, i stedet for at antage. Det ville hjælpe en del.

Jeg har det godt med ikke at betale licens, ja.  Og det kommer jeg heller ikke til. Vi må have vores computere men ikke min telefon eller tv'et  - så de ryger. Så er det hele jo helt fair. Lad være med at stemple mig som dårlig person.

Tak.

Bare vær OBS på, at de fleste (hvis ikke alle) computere har netværkskort og det skal man også betale for.

Anmeld

8. juni 2012

Lullaby

Hvis der er net i jeres lejlighed skal i betale. I kan få en certificeret mand ud og lukke af for det med nogle stifter sådan så at I kan indsende en erklæring til dr om at der er lukket af. Det er megabøvlet men det er den eneste måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.