Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Jamen i har vel net på jeres mobiler Ellers ku du vel ik sidde her ..Så længe i har et eller andet i kan komme på nettet med , eller se fjernsyn eller noget på , så skal i betale licens .. Min veninde havde heller intet , KUN sin mobil , og grundet net på den , skulle hun betale licens ..
Jamen i har vel net på jeres mobiler Ellers ku du vel ik sidde her ..Så længe i har et eller andet i kan komme på nettet med , eller se fjernsyn eller noget på , så skal i betale licens ..
Min veninde havde heller intet , KUN sin mobil , og grundet net på den , skulle hun betale licens ..
Hvad ved du om det? Ikke negativt skrevet.
Hvorfor skal vi betale for noget som vi reelt ikke bruger til det man betaler for? ved du det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: De kan jo hundrede procent se at vi bruger 0 internet på telefonerne
De kan jo hundrede procent se at vi bruger 0 internet på telefonerne
Fuldstændig ligemeget om det bliver brugt, det samme med tv.
Du har MULIGHED for at gå på nettet, og se tv. Så selvfølgelig skal du betale
Dinna88 skriver: Hvorfor?
Hvorfor?
Jeg ved ikke hvorfor. Men sådan er det.
Ejer du enten tv, telefon, radio eller internet skal du betale. Og så er det ligemeget om du kan tage nogle kanaler og/eller om du bruger nettet på din telefon.
morethanperfect skriver: Tja .. Men de siger hvis man har et fjernsyn skal man betale . Lige gyldigt om man kan se noget eller ej .. Ja , det lyder også helt hen i vejret for mig
Tja .. Men de siger hvis man har et fjernsyn skal man betale . Lige gyldigt om man kan se noget eller ej .. Ja , det lyder også helt hen i vejret for mig
det er altså godt nok latterligt. Vi betaler hundehamrende mange penge for ingenting
Dinna88 skriver: Hvad ved du om det? Ikke negativt skrevet. Hvorfor skal vi betale for noget som vi reelt ikke bruger til det man betaler for? ved du det?
Heheh
Jeg aner det ik .. Sådan er reglerne
Enig med de andre - hvis du har ADGANGEN til net og kanaler, så er DR ligeglad med om du bruger; du skal betale for muligheden!
FruStolpe skriver: Fuldstændig ligemeget om det bliver brugt, det samme med tv. Du har MULIGHED for at gå på nettet, og se tv. Så selvfølgelig skal du betale
hvorfor er det en selvfølge?
Dinna88 skriver: det er altså godt nok latterligt. Vi betaler hundehamrende mange penge for ingenting
JA , det er lidt latterligt
xoxotasha skriver: Jeg ved ikke hvorfor. Men sådan er det. Ejer du enten tv, telefon, radio eller internet skal du betale. Og så er det ligemeget om du kan tage nogle kanaler og/eller om du bruger nettet på din telefon.
Det er godt nok helt hen i vejret
morethanperfect skriver: Heheh Jeg aner det ik .. Sådan er reglerne
Vi bruger ikke nettet på telefonerne Vi har INTET net, overhovedet. Slet ikke. Og det kan man se. Men pyt, hvis det er ligemeget, så hjælper det jo ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128