Hvad er det dog mor Britta laver?:O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

sne190810

Anonym skriver:

Well.. jeg valgte ikke at tage stilling til det. den historie som jeg har hørt er også netop at både mor og datter gør det sammen og at Tino er til stede, hvilket jeg jo synes er helt hen i vejret, hvis det er sandt. Men det er som sagt bare et rygte og de kan jo være pure opspind.

Ja, ja det var nu heller ikke rettet mod dig TS.

Tror mere bare det var lidt højlydt undren, ift nogle af dem som har kommenteret med at det er ligegyldigt osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

wamse

sne190810 skriver:

Stakkels Tino, arme dreng.

Skræmmende at i alle er helt cool omkring det, alt taget i betragtning af at det er Mor Britta som har hovedansvaret for Tino det meste af tiden.

Syntes i plejer at ryge lidt mere op af stolen og bjæffe, når der er sådan nogle tråde omhandlende børn og påvirkede personer.

....

Jeg synes sgu det er trist, at flere af jer siger, at hun jo nok gør det for at holde Malou Stella ud. Det er Britta der er moderen, og i mine øjne har HUN sgu selv formet Malou Stella til at være, den hun er i dag. Har i nogensinde tænkt, at hun er som hun er pga moderen??

Jeg sgu ikke ondt af Britta, og jeg synes ALDRIG at stoffer (hvis det er det hun ryger) er okay, hvis der er børn i nærheden. BUM.

Anmeld

7. juni 2012

pastry26

Anonym skriver:

Hver sin mening. Jeg har som sådan ikke ondt i sinde når jeg poster det her billede. Jeg sidder ikke og tænker "hun er et dårligt menneske, hun skal hænges ud", men jeg synes billedet var sjovt og jeg har INGEN moralske skrubler ved at udstille en person der har udstillet sig selv og sin familie på tv i 6-7 år. Vælger man at blive kendt hvilket denne kvinde i STOR stil har valgt selv, så må man altså også tage det med som er en del af det.

Jeg kan forstå det ville tolkes som ondt hvis jeg havde svinet hende til osv. osv. men faktisk synes jeg bare det er sjovt at hun ryger en joint og det ved jeg der er andre herinde der også synes derfor vælger jeg at poste det herinde.

Jeg vidste jo også der ville være folk herinde der ikke kan lide det, hvilket er grunden til at jeg valgte at være anonym, da jeg ikke vil have hele min person dømt ud fra at jeg synes et enkelt billede af en kendt person der ryger en joint er sjovt og værd at dele.

Førts og fremmest, jeg vil aldrig dømme din person, ud fra et indlæg hvor vi ikke er enige.. Vi kan sikkert sagtens snakke baby-halløj og andre ting og være rygende enige. Så lavt ville jeg trods alt aldrig synke. Jeg dømmer din handling, ikke din person. 

Jeg kan godt forstå, at du måske føler at det er din "ret", at poste det billede, når nu personen er kendt i forvejen. Men kan du ikke se du bare puster til ilden, og holder liv i en masse skidt sladder og dårlige rygter??

Hvad nu hvis det var din mor? Jeg synes bare det er blevet så nemt, at poste noget om andre mennesker, uden at folk tænker over konsekvenserne for dem det omhandler.

Ja ja hun er kendt og alt det der og ja, jeg ville heller ikke udstille mig selv på den måde, men helt ærligt! Det giver ikke nogen ret til, at poste et billede, offentliggøre en handling, som er foregået i kvindens eget hjem, og derefter sige det var fordi det er sjovt.

Det synes jeg ikke er ok. Nogen ting er bedst at lade være. Det er min mening, om den handling du har udført.

Anmeld

7. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
wamse skriver:

Jeg synes sgu det er trist, at flere af jer siger, at hun jo nok gør det for at holde Malou Stella ud. Det er Britta der er moderen, og i mine øjne har HUN sgu selv formet Malou Stella til at være, den hun er i dag. Har i nogensinde tænkt, at hun er som hun er pga moderen??

Jeg sgu ikke ondt af Britta, og jeg synes ALDRIG at stoffer (hvis det er det hun ryger) er okay, hvis der er børn i nærheden. BUM.

kan ikke være mere enig.

Anmeld

7. juni 2012

sne190810

wamse skriver:

Tak!!

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Ja, ja det var nu heller ikke rettet mod dig TS.

Tror mere bare det var lidt højlydt undren, ift nogle af dem som har kommenteret med at det er ligegyldigt osv.

Nåh nej nej.. sådan tog jeg det nu heller ikke, men ville gerne svare.

det undrede desuden også mig lidt.. men hvad.. baby.dk is like a box of chocolate - you never know what your gonna get.

Anmeld

7. juni 2012

henh01

kommentarer som "med den datter hun har kanjeg godt forstå hun ryger en joint" provokerer mig grænseløst.
Der er fornylig blevet talt om at MS er syg - hun lider af ADHD hvilket er grundet til de mange/utallige udbrud hun får og som sjovt nok er sammensat af kanal 4 sådan hun fremstilles som én person der ikke har andet

Jeg tror MS er en ganske rar -, men frustreret pige.Frustreret over sin diagnose, som hun i årvis har levet med i uvished.

Når man lider af en psykisk sygdom oplever mange at de ikke passer ind i de kasser samfundet gerne vil have man passer ned i. Altså samfundets defination på normaliteten. MS har måske følt sig meget forkert, malplaceret og uduelig hvilket også kan have været med til hendes adfærd og agering.

Anmeld

7. juni 2012

sne190810

Anonym skriver:

Nåh nej nej.. sådan tog jeg det nu heller ikke, men ville gerne svare.

det undrede desuden også mig lidt.. men hvad.. baby.dk is like a box of chocolate - you never know what your gonna get.

Hahah, ja det er faktisk så rigtigt!

Og det er jo både godt og dårligt

Anmeld

7. juni 2012

Loa

wamse skriver:

Arh, meeeeeeeeen, man har sgu også lov at tænke selv.

En ting er hvis man er vokset op i trænge kår, men vold og misbrug osv, at det kan være svært at bryde den sociale arv og få et happily ever after.....

Men fordi MS vokser op i absolut møg forkælelse giver det hende da bestemt ikke ret ej heller en undskyldning for ikke at tænke selv.
Jeg ville ALDRIG give hendes mor skylden for der hvor hun ender.

Hun er sgu en voksen person nu, og kan og burde bestemt kunne tage ansvar for sit eget liv.

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

pastry26 skriver:

Førts og fremmest, jeg vil aldrig dømme din person, ud fra et indlæg hvor vi ikke er enige.. Vi kan sikkert sagtens snakke baby-halløj og andre ting og være rygende enige. Så lavt ville jeg trods alt aldrig synke. Jeg dømmer din handling, ikke din person. 

Jeg kan godt forstå, at du måske føler at det er din "ret", at poste det billede, når nu personen er kendt i forvejen. Men kan du ikke se du bare puster til ilden, og holder liv i en masse skidt sladder og dårlige rygter??

Hvad nu hvis det var din mor? Jeg synes bare det er blevet så nemt, at poste noget om andre mennesker, uden at folk tænker over konsekvenserne for dem det omhandler.

Ja ja hun er kendt og alt det der og ja, jeg ville heller ikke udstille mig selv på den måde, men helt ærligt! Det giver ikke nogen ret til, at poste et billede, offentliggøre en handling, som er foregået i kvindens eget hjem, og derefter sige det var fordi det er sjovt.

Det synes jeg ikke er ok. Nogen ting er bedst at lade være. Det er min mening, om den handling du har udført.

Well den er du helt berettigedet og jeg forstår godt hvad du mener.

og jeg mener bestemt ikke det er min "ret", men jeg vælger at gøre det alligevel fordi jeg virkelig er rygende ligeglad. Det gør måske mig til et koldt eller ondt menneske  i dunno.. men jeg synes som sagt det var sjovt og det retfærdiggøre det selvølgelig ikke i din optik, men det er min forklaring på den sag.

Derudover er jeg nok ikke lige typen at bruge "din mor" sætningen på, da min mor var pusher og stor ryger af alt hvad ryges kan, hun var meget i medierne i 80erne og det genere mig ikke, da det ikke har noget at gøre med hvem jeg er som person.

Social arv kan heldigvis brydes, i denne sammenhæng håber jeg blot at drengen ikke er i nærheden nå¨r det foregår. Derudover er jeg skide ligeglad med om hun ryger eller ej,  men jeg synes stadig det var både sjovt og værd at dele med andre, ellers ville jeg aldrig have gjort det.

Desuden kan det meget vel være at det ser ud som om  jeg "gyder flammerne på bålet" men der er jeg jo så uenig, eftersom at jeg mener at hvis man laver ting man ikke kan stå inde for eller ikke vil have set, så bør man ikke gøre det steder hvor man kan blive set. Hun står ganske vidst i sit eget hjem (tror jeg?) men hun vælger at stå i vinduet hvor man jo åbenbart tydeligt kan se det.

Well.. bla bla bla.. man kan sige en masse ting, din holdning er at de skal være i fred og at man ikke skal udstille dem uanset hvad de selv gør og det respektere jeg. + at man ikke kan sige ret meget til det. Men hvis jeg er et ondt eller dårligt menneske for dette indlæg, så har jeg det tilsyneladende godt nok med at være det. for det genere mig stadig ikke, selv om jeg sagtens forstår din point.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.