Hvad er det dog mor Britta laver?:O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
A&F skriver:

Forstår ikke, at man gider at gå op i det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Mor010711

KakaoDrik skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig 

Tak  

Anmeld

7. juni 2012

baby012

Altså, nu bliver jeg klippet af hendes søster, så høre da nogen sjove historier om både Tino, Malou og britta, tror sagtens det kan være en joint og måske noget stærkere 

Anmeld

7. juni 2012

morethanperfect

Mor010711 skriver:

Jeg kender da også mange der har. Men også mange der ikke har. Det er da underordnet.

Er det så okay, fordi der alligevel er så mange der gør det? Der er også mange der kører for stærkt, spirituskørsel, kører over for rødt, stjæler og alt muligt andet, er det så også okay? 

Det syns jeg overhovedet ikke man kan sammenligne ...

Det du nævner kan slå folk ihjel .. Det kan det her ikke .. Det er da noget så harmløst .

Syns bare at hun er at alm. menneske som alle andre , og bare fordi hendes datter ikke gider tage vare på sin egen søn , skal moderen da ikke bøde for det ! .. For igen , det er ikke hendes barn . 
Og desuden , syns jeg ikke folk burde gå så meget op i "de kendte" .. Hvis det var en eller anden bedstemor der havde gjort det , havde det sikkert været helt i orden .. Men lige hendes mor , så er det bare NO GO ..
Syns jeg er dybt latterligt ..  

Anmeld

7. juni 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
pastry26 skriver:

Hvor er næstekærligheden blevet af??! Ja, jeg spørger bare. Vi kan da godt blive enige om, at det ikke bare er en cigaret hun ryger, men hvad laver det billede overhovedet på nettet?

Hvorfor poste det billede på baby.dk?

Det kan godt være at Malou Stella og co. heller ikke er mine favoritter, men jeg kan da godt sætte mig i deres sted og føle hvor træls, det netop må være og hvor såret man måtte føle sig over at få smidt det billede op af sig selv på nettet..

Jeg synes det er direkte ondt. Og ikke særligt pænt gjort. 

Anmeld

7. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det var nu ikke en ynke taktik, blot en forklaring på at jeg ikke finder det krænkende og derfor kan jeg ikke rigtig synes det er forfærdeligt hvis det var min mor.

Og jeg forstår udemærket hvorfor handlingen kan være ond, men i mit sind var det nu ikke ondskab eller skadefrohed der fik mig til at lægge det ind, men blot en spontan handling, fordi jeg vitterligt synes det var forbløffende og sjovt at se.

Men jo, jeg er stor fan af at blive enige om at være uenige.. Så god aften til dig også.

Hvorfor er det sjovt? 

Jeg synes både, det er trist, at folk hhv. tager og videresender fotos af semi-kendte mennesker, der opholder sig på privat grund - og at en moden kvinde og bedstemor ryger en joint ved højlys dag. Det humoristiske har jeg svært ved at få øje på. 

Anmeld

7. juni 2012

pastry26

Omsorgsgiver skriver:

Anmeld

7. juni 2012

Carina:-)

Mor010711 skriver:

Jeg kender da også mange der har. Men også mange der ikke har. Det er da underordnet.

Er det så okay, fordi der alligevel er så mange der gør det? Der er også mange der kører for stærkt, spirituskørsel, kører over for rødt, stjæler og alt muligt andet, er det så også okay? 

Nu ser jeg ikke Tino hænge på hends hofte imens hun ryger....

Måske er han slet ikke i rummet?

Måske er hun helt alene og står og ryger en joint ud af vinduet,imens frk .Danmark kom forbi og kunne tage et billede vi allesammen kunne få timer til at gå med at analysere i hoved og r*v-

Facts er at ingen herinde aner en skid om hvorvidt hun er skæv,lige der,eller om hun så generelt er skæv altid.

Om Tino er til stede eller ej osv osv.

Jeg sad forrige weekend på min terrasse med en iskold Bacardi i den ene hånd og i den anden vuggede jeg min 10 uger gamle dreng i hans barnevogn.

Jeg håber ved gud ikke at mine naboer så automatisk går udfra jeg var stjernefuld,og desuden drikker mig stjernefuld hver eneste dag pga de lige så mig med en flaske i hånden den pågældende dag

Anmeld

7. juni 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mor010711 skriver:

Fatter sgu ikke at I er så mange, der bare synes det er helt fint. 

For det første så er mor Britta, som en anden også skriver, hovedansvarlig for lille Tino. Så fungerer det sgu ikke at man render og er skæv. 

For det andet et det ulovligt... 

Men så fordi hun har en umulig datter, så er det okay??

Anmeld

7. juni 2012

Mor010711

morethanperfect skriver:

Det syns jeg overhovedet ikke man kan sammenligne ...

Det du nævner kan slå folk ihjel .. Det kan det her ikke .. Det er da noget så harmløst .

Syns bare at hun er at alm. menneske som alle andre , og bare fordi hendes datter ikke gider tage vare på sin egen søn , skal moderen da ikke bøde for det ! .. For igen , det er ikke hendes barn . 
Og desuden , syns jeg ikke folk burde gå så meget op i "de kendte" .. Hvis det var en eller anden bedstemor der havde gjort det , havde det sikkert været helt i orden .. Men lige hendes mor , så er det bare NO GO ..
Syns jeg er dybt latterligt ..  

Nu kan jeg kun tale for mig selv. Men nej jeg ville ikke være ligeglad hvis det var en eller anden tilfældig mormor der røg en joint. Uanset hvem det handler om, så bryder de loven. Ja, jeg har pisse ondt i røven over det. Det er da på ingen måde okay. Og slet ikke når man har med børn at gøre. Og det er ligemeget om det er ens egne, ens børnebørn eller hvem det er. 

At hendes datter ikke tager vare på sin egen søn, er en helt anden sag. Det kan vi hurtigt blive eninge om er helt skævt. (Men ærlig talt skulle mor Britta nok fra start af, have mandet sig lidt op, og bedt Malou Stella om at skifte Tinos lortebleer selv. Men det er en anden snak)

Kendt eller ikke kendt, så er det ulovligt. Uanset hvor mange der gør det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.