Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, det siger vidst sig selv.. går for det meste udenom at snakke og skrive om de der kendte mennesker, men det her.. er bare for mærkeligt. xD
Nogen der har set det før?:O
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øhm hun står og ryger og får måske røg i øjnene? Så er det da virkelig heller ikke mere spændende
Anonym skriver: Ja, det siger vidst sig selv.. går for det meste udenom at snakke og skrive om de der kendte mennesker, men det her.. er bare for mærkeligt. xD Nogen der har set det før?:O
hva mener du?
hun står og ryger...
Laulund87 skriver: Øhm hun står og ryger og får måske røg i øjnene? Så er det da virkelig heller ikke mere spændende
Jeg kan heller ikke lige se hvad spændende der er ved det
ano14316 skriver: Jeg tror mere det er hvad hun ryger.. det er vidst ikke bare en alm. hjemmekrøl..
Jeg tror mere det er hvad hun ryger.. det er vidst ikke bare en alm. hjemmekrøl..
Nå jamen det kan så godt være.. Ikke noget jeg ville gå op i alligevel
Tror måske der bliver hentydet til at det godt kunne ligne en joint hun står og ryger.. Meeeeen billedet er noget uskarpt, og det er ikke til at sige om det bare er en helt "harmløs" cigaret hun står og nyder
Hun ryger ikke en cigaret.. så er det sagt. Erdo synes jeg faktisk det er ret underligt. hvorvidt det er spændene eller ej er jo en smagssag.
Laulund87 skriver: Nå jamen det kan så godt være.. Ikke noget jeg ville gå op i alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128