Hvad er det dog mor Britta laver?:O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

A&F

Anonym skriver:

Jeg tvivler meget stærkt på at hvis man ikke har interressen at man så nogensinde får forståelsen for at andre har det.

At det er synd for hende synes jeg OVERHOVEDET ikke.. men jeg er også af den holdning at hvis man vælger at være med i et program, i dette tilfælde 2 programmer hvor familien danmark får lov at følge med i ind til videre 6 år af ens liv, så vælger man også at blive kendt og hvad dertil høre. og paparazzi høre til at være kendt, det ved enhver.

Så hvis hun ikke vil have taget billeder af sig selv og sendes rundt på internettet skulle hun nok havde valgt anderledes dengang hvor hun valgte at sige ja til at hendes 15 årige gravide datter skulle med i tv og senere sige ja tak til at være med i "mig og min mor".

Om det er en god eller dårlig ting at det er sådan at være kendt eller ej, er en anden snak, det er sådan verden ser ud.

M.h.t. dette billede, synes jeg det er sjovt fordi jeg bestemt ikke havde regnet med at se denne kvinde ryge en joint.

Fair nok. Kan personligt ikke se noget forkert i at jeg vil prøve at forstå. Men nok om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

sne190810

Stakkels Tino, arme dreng.

Skræmmende at i alle er helt cool omkring det, alt taget i betragtning af at det er Mor Britta som har hovedansvaret for Tino det meste af tiden.

Syntes i plejer at ryge lidt mere op af stolen og bjæffe, når der er sådan nogle tråde omhandlende børn og påvirkede personer.

....

Anmeld

7. juni 2012

Savannah

Tjaa, det er vel heller ikke altid nemt at være mor til Malou Stella...

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Fair nok. Kan personligt ikke se noget forkert i at jeg vil prøve at forstå. Men nok om det

Det ser jeg skam heller ikke noget forkert i. Hvilket var grunden til at jeg lige brugte en hel del minutter på at skrive det indlæg jeg skrev før.

Men hvis du vitterligt bare vil have forståelsen for noget og ikke bare "provokere" med en "jeg forstår ikke hvorfor det er spændene"-udtalelse. Vil jeg nok råde dig til at skrive mere end blot den sætning.

Da du ydermere heller ikke benytter dig af smileys, kan jeg ikke se hvordan jeg skal kunne forstå at du søger indsigt og ikke bare er sarkastisk eller lignende. Men det er jo desværre en af internettes store huller når det kommer til kommunikation. Det er så nemt at misforstå hinanden.

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Stakkels Tino, arme dreng.

Skræmmende at i alle er helt cool omkring det, alt taget i betragtning af at det er Mor Britta som har hovedansvaret for Tino det meste af tiden.

Syntes i plejer at ryge lidt mere op af stolen og bjæffe, når der er sådan nogle tråde omhandlende børn og påvirkede personer.

....

Well.. jeg valgte ikke at tage stilling til det. den historie som jeg har hørt er også netop at både mor og datter gør det sammen og at Tino er til stede, hvilket jeg jo synes er helt hen i vejret, hvis det er sandt. Men det er som sagt bare et rygte og de kan jo være pure opspind.

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Tjaa, det er vel heller ikke altid nemt at være mor til Malou Stella...

hehe.. det var også den tanke jeg havde.

Anmeld

7. juni 2012

pastry26

Anonym skriver:

Jeg tvivler meget stærkt på at hvis man ikke har interressen at man så nogensinde får forståelsen for at andre har det.

At det er synd for hende synes jeg OVERHOVEDET ikke.. men jeg er også af den holdning at hvis man vælger at være med i et program, i dette tilfælde 2 programmer hvor familien danmark får lov at følge med i ind til videre 6 år af ens liv, så vælger man også at blive kendt og hvad dertil høre. og paparazzi høre til at være kendt, det ved enhver.

Så hvis hun ikke vil have taget billeder af sig selv og sendes rundt på internettet skulle hun nok havde valgt anderledes dengang hvor hun valgte at sige ja til at hendes 15 årige gravide datter skulle med i tv og senere sige ja tak til at være med i "mig og min mor".

Om det er en god eller dårlig ting at det er sådan at være kendt eller ej, er en anden snak, det er sådan verden ser ud.

M.h.t. dette billede, synes jeg det er sjovt fordi jeg bestemt ikke havde regnet med at se denne kvinde ryge en joint.

Hvor er næstekærligheden blevet af??! Ja, jeg spørger bare. Vi kan da godt blive enige om, at det ikke bare er en cigaret hun ryger, men hvad laver det billede overhovedet på nettet?

Hvorfor poste det billede på baby.dk?

Det kan godt være at Malou Stella og co. heller ikke er mine favoritter, men jeg kan da godt sætte mig i deres sted og føle hvor træls, det netop må være og hvor såret man måtte føle sig over at få smidt det billede op af sig selv på nettet..

Jeg synes det er direkte ondt. Og ikke særligt pænt gjort. 

Anmeld

7. juni 2012

Savannah

Anonym skriver:

hehe.. det var også den tanke jeg havde.

Jamen helt ærligt, personligt ville jeg nok ikke kunne klare presset

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

pastry26 skriver:

Hvor er næstekærligheden blevet af??! Ja, jeg spørger bare. Vi kan da godt blive enige om, at det ikke bare er en cigaret hun ryger, men hvad laver det billede overhovedet på nettet?

Hvorfor poste det billede på baby.dk?

Det kan godt være at Malou Stella og co. heller ikke er mine favoritter, men jeg kan da godt sætte mig i deres sted og føle hvor træls, det netop må være og hvor såret man måtte føle sig over at få smidt det billede op af sig selv på nettet..

Jeg synes det er direkte ondt. Og ikke særligt pænt gjort. 

Hver sin mening. Jeg har som sådan ikke ondt i sinde når jeg poster det her billede. Jeg sidder ikke og tænker "hun er et dårligt menneske, hun skal hænges ud", men jeg synes billedet var sjovt og jeg har INGEN moralske skrubler ved at udstille en person der har udstillet sig selv og sin familie på tv i 6-7 år. Vælger man at blive kendt hvilket denne kvinde i STOR stil har valgt selv, så må man altså også tage det med som er en del af det.

Jeg kan forstå det ville tolkes som ondt hvis jeg havde svinet hende til osv. osv. men faktisk synes jeg bare det er sjovt at hun ryger en joint og det ved jeg der er andre herinde der også synes derfor vælger jeg at poste det herinde.

Jeg vidste jo også der ville være folk herinde der ikke kan lide det, hvilket er grunden til at jeg valgte at være anonym, da jeg ikke vil have hele min person dømt ud fra at jeg synes et enkelt billede af en kendt person der ryger en joint er sjovt og værd at dele.

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Jamen helt ærligt, personligt ville jeg nok ikke kunne klare presset

Well.. hun har jo selv lavet hende.. synes ikke hun er meget bedre selv. haha.. men kan stadig godt forstå hun liiige har brug for en afstresser.. Jeg krydser bare alt hvad krydses kan for at det ikke foregår i drengens nærvær. derudover så fred være med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.