Hvad er det dog mor Britta laver?:O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

morethanperfect

Mor010711 skriver:

Nu kan jeg kun tale for mig selv. Men nej jeg ville ikke være ligeglad hvis det var en eller anden tilfældig mormor der røg en joint. Uanset hvem det handler om, så bryder de loven. Ja, jeg har pisse ondt i røven over det. Det er da på ingen måde okay. Og slet ikke når man har med børn at gøre. Og det er ligemeget om det er ens egne, ens børnebørn eller hvem det er. 

At hendes datter ikke tager vare på sin egen søn, er en helt anden sag. Det kan vi hurtigt blive eninge om er helt skævt. (Men ærlig talt skulle mor Britta nok fra start af, have mandet sig lidt op, og bedt Malou Stella om at skifte Tinos lortebleer selv. Men det er en anden snak)

Kendt eller ikke kendt, så er det ulovligt. Uanset hvor mange der gør det alligevel

Så pointen ligger i , at det er ulovligt , og så syns du bare aldrig det er okay at nogen gør det ???
Har du aldrig gjort noget ulovligt ????  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Mor010711

Carina:-) skriver:

Nu ser jeg ikke Tino hænge på hends hofte imens hun ryger....

Måske er han slet ikke i rummet?

Måske er hun helt alene og står og ryger en joint ud af vinduet,imens frk .Danmark kom forbi og kunne tage et billede vi allesammen kunne få timer til at gå med at analysere i hoved og r*v-

Facts er at ingen herinde aner en skid om hvorvidt hun er skæv,lige der,eller om hun så generelt er skæv altid.

Om Tino er til stede eller ej osv osv.

Jeg sad forrige weekend på min terrasse med en iskold Bacardi i den ene hånd og i den anden vuggede jeg min 10 uger gamle dreng i hans barnevogn.

Jeg håber ved gud ikke at mine naboer så automatisk går udfra jeg var stjernefuld,og desuden drikker mig stjernefuld hver eneste dag pga de lige så mig med en flaske i hånden den pågældende dag

Det er rigtigt hvad du skriver om Tino. Det aner vi ikke noget om. Men jeg håber da at vi alle kan blive enige om at det ikke er det smarteste HVIS han nu er i nærheden. Og nej det var han ikke nødvendigvis ikke. 

Til din historie. Sidst jeg tjekkede, så var det ikke ulovligt at drikke Bacardi?! Og har mine tvivl ved at du blev nær så påvirket ved at drikke en enkelt (eller to, for den sags skyld), som man bliver ved at ryge en joint. 

I bund og grund synes jeg bare ikke at nogen kan tillade sig at gradbøje loven på den måde. "Der sker jo ikke noget ved det, så er det okay"  "Der er så mange der gør det" So F-ing What?!

Anmeld

7. juni 2012

Mor010711

morethanperfect skriver:

Så pointen ligger i , at det er ulovligt , og så syns du bare aldrig det er okay at nogen gør det ???

For mig bunder det i at det er ulovligt, ja. 

Og HVIS hun har med børn at gøre mens hun ryger, er hun jo bare et fjols. Men det ved vi jo så ikke noget om. 

Jo, jeg har gjort noget ulovligt. Men jeg er blevet voksen. Jeg bestræber mig på at holde mig inden for lovens rammer.

Anmeld

7. juni 2012

Mor010711

Omsorgsgiver skriver:

Anmeld

7. juni 2012

morethanperfect

Mor010711 skriver:

For mig bunder det i at det er ulovligt, ja. 

Og HVIS hun har med børn at gøre mens hun ryger, er hun jo bare et fjols. Men det ved vi jo så ikke noget om. 

Jo, jeg har gjort noget ulovligt. Men jeg er blevet voksen. Jeg bestræber mig på at holde mig inden for lovens rammer.

Ja . Det ved vi intet om ..
Tja , folk har forskellige meninger jo ..
Selvf. syns jeg heller ik det er okay , hvis han går rundt indenfor mens hun står der .. Men ingen ved om han er i børnehave eller lign.. 

Anmeld

7. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
morethanperfect skriver:

Skal man forsvare, at man er imod ulovligheder? Det er da den omvendte verden. Kan du ikke starte med at begrunde, at det er okay at gøre noget kriminelt - sådan helt generelt? 

Og jo, jeg har kørt for stærkt, og jeg har røget pot, men det er da ikke noget, jeg er stolt af - og jeg kunne ikke drømme om at forvente, at andre skulle mene, det var helt fint. Er det ikke derfor, vi har love - for at tage dem alvorligt og bestræbe os på ikke at bryde dem? 

Anmeld

7. juni 2012

morethanperfect

Mor og meget mere skriver:

Skal man forsvare, at man er imod ulovligheder? Det er da den omvendte verden. Kan du ikke starte med at begrunde, at det er okay at gøre noget kriminelt - sådan helt generelt? 

Og jo, jeg har kørt for stærkt, og jeg har røget pot, men det er da ikke noget, jeg er stolt af - og jeg kunne ikke drømme om at forvente, at andre skulle mene, det var helt fint. Er det ikke derfor, vi har love - for at tage dem alvorligt og bestræbe os på ikke at bryde dem? 

Nej det er ikke det jeg siger

Jeg siger , at folk går mere op i hvad andre laver .. Især de kendte ..

Jeg er da ligeglad hvis jeg ser en stå og ryge pot .. Går simpelthen ikke op i hvad andre laver , har nok i mig selv

Anmeld

7. juni 2012

Darling<3

Kan næsten regne ud at du ikke kommer super meget på staden så

TS - jeg tænkte det nok, men synes faktisk det er helt iorden, så længe det ikke sker imens at Tino er i nærheden!

Anmeld

8. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Darling<3 skriver:

Kan næsten regne ud at du ikke kommer super meget på staden så

TS - jeg tænkte det nok, men synes faktisk det er helt iorden, så længe det ikke sker imens at Tino er i nærheden!

Jeg er vildt og inderligt forelsket i Christiania, men det skyldes ikke hashen, nej. Og når jeg er der, er det med unge mennesker - mine egne børn og mine elever - så det giver sig selv, at det ikke er med henblik på at tjekke markedet for hash. 

Anmeld

8. juni 2012

Darling<3

Jeg er vildt og inderligt forelsket i Christiania, men det skyldes ikke hashen, nej. Og når jeg er der, er det med unge mennesker - mine egne børn og mine elever - så det giver sig selv, at det ikke er med henblik på at tjekke markedet for hash. 

Det var da satans, havde ikke regnet med at du kom sådan nogle steder når du er så meget modstander af det ulovlige..

Men fedt - kommer selv en del derude, især om sommeren - men ryger ikke selv - kan på ingen måder tåle det skidt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.