Hvad er det dog mor Britta laver?:O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

132319

Og hvad så hvis hun ryger en bønne i ny og næ? 

Med den datter, tror jeg at jeg ville gøre det samme for at dulme nerverne lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

min egen erfaring siger mig, at en alm. hjemmerullet cigaret, der brænder papiret rent.. hvor hvis der er andet i tobakken, så soder papiret og bliver mere sort..

Men det kan også være en alm hjemmerul, hvor der er landet en regndråbe på..

haha.. jah, min erfaring siger også mig at det der, det er ingen cigaret. haha..

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Og hvad så hvis hun ryger en bønne i ny og næ? 

Med den datter, tror jeg at jeg ville gøre det samme for at dulme nerverne lidt 

hahaha.. og ikke noget, det må hun sgu helt selv om, synes blot det er et sjovt billede.

og jah.. agreed.

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

jeg forstår ikke at man gider gå op i hvad andre går op i? Hvis du er ligeglad, så er det helt okay med mig, men jeg synes det er sjovt at finde dette billede af en kendt person og det er jeg berettigedet til at synes.så synes du det er dumt, så hop over debatten, hvorfor skal det altid debatteres om det er dumt eller ej at gå op i de kendte?

Nogen går op i det andre gør ikke.

Anmeld

7. juni 2012

A&F

Anonym skriver:

jeg forstår ikke at man gider gå op i hvad andre går op i? Hvis du er ligeglad, så er det helt okay med mig, men jeg synes det er sjovt at finde dette billede af en kendt person og det er jeg berettigedet til at synes. så synes du det er dumt, så hop over debatten, hvorfor skal det altid debatteres om det er dumt eller ej at gå op i de kendte?

Nogen går op i det andre gør ikke.

Jeg skrev, at jeg ikke forstår, at man gider at gå op i det? Vil da gerne prøve at forstå det? Bag det at være kendt , gemmer der sig et normalt menneske som os andre. Hun er hjemme i sine private omgivelser. Synes det er synd. 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Jeg skrev, at jeg ikke forstår, at man gider at gå op i det? Vil da gerne prøve at forstå det? Bag det at være kendt , gemmer der sig et normalt menneske som os andre. Hun er hjemme i sine private omgivelser. Synes det er synd. 

Jeg tvivler meget stærkt på at hvis man ikke har interressen at man så nogensinde får forståelsen for at andre har det.

At det er synd for hende synes jeg OVERHOVEDET ikke.. men jeg er også af den holdning at hvis man vælger at være med i et program, i dette tilfælde 2 programmer hvor familien danmark får lov at følge med i ind til videre 6 år af ens liv, så vælger man også at blive kendt og hvad dertil høre. og paparazzi høre til at være kendt, det ved enhver.

Så hvis hun ikke vil have taget billeder af sig selv og sendes rundt på internettet skulle hun nok havde valgt anderledes dengang hvor hun valgte at sige ja til at hendes 15 årige gravide datter skulle med i tv og senere sige ja tak til at være med i "mig og min mor".

Om det er en god eller dårlig ting at det er sådan at være kendt eller ej, er en anden snak, det er sådan verden ser ud.

M.h.t. dette billede, synes jeg det er sjovt fordi jeg bestemt ikke havde regnet med at se denne kvinde ryge en joint.

Anmeld

7. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Aner ikke hvem det er

Anmeld

7. juni 2012

Bassemor<3

Laulund87 skriver:

Øhm hun står og ryger og får måske røg i øjnene? Så er det da virkelig heller ikke mere spændende

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Aner ikke hvem det er

det er vidst kun godt for dig.

Anmeld

7. juni 2012

MortilElias2010

Med den datter hun har?  Det er i bund og grund hendes egen opdragelse eller mangel på samme der har skabt hende, såeh...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.