A&F skriver:
Jeg skrev, at jeg ikke forstår, at man gider at gå op i det? Vil da gerne prøve at forstå det? Bag det at være kendt , gemmer der sig et normalt menneske som os andre. Hun er hjemme i sine private omgivelser. Synes det er synd.
Jeg tvivler meget stærkt på at hvis man ikke har interressen at man så nogensinde får forståelsen for at andre har det.
At det er synd for hende synes jeg OVERHOVEDET ikke.. men jeg er også af den holdning at hvis man vælger at være med i et program, i dette tilfælde 2 programmer hvor familien danmark får lov at følge med i ind til videre 6 år af ens liv, så vælger man også at blive kendt og hvad dertil høre. og paparazzi høre til at være kendt, det ved enhver.
Så hvis hun ikke vil have taget billeder af sig selv og sendes rundt på internettet skulle hun nok havde valgt anderledes dengang hvor hun valgte at sige ja til at hendes 15 årige gravide datter skulle med i tv og senere sige ja tak til at være med i "mig og min mor".
Om det er en god eller dårlig ting at det er sådan at være kendt eller ej, er en anden snak, det er sådan verden ser ud.
M.h.t. dette billede, synes jeg det er sjovt fordi jeg bestemt ikke havde regnet med at se denne kvinde ryge en joint.
Anmeld