Hvad er det dog mor Britta laver?:O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Har du selv taget det billede?

Nej. Det blev brugt i forbindelse med en anden artikel, dem der skrev artiklen havde godt set det, men ville ikke lave en historie ud af det da billedet er for uskarpt. så tydeligvis er det ikke se og hør vi har med at gøre, for så havde det da været på forsiden med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

A&F

Forstår ikke, at man gider at gå op i det? 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

hva mener du?

hun står og ryger...

Ja, det kan man da vidst sige hun gør..

Anmeld

7. juni 2012

Laulund87

A&F skriver:

Anmeld

7. juni 2012

Ayasmor

ano14316 skriver:

min egen erfaring siger mig, at en alm. hjemmerullet cigaret, der brænder papiret rent.. hvor hvis der er andet i tobakken, så soder papiret og bliver mere sort..

Men det kan også være en alm hjemmerul, hvor der er landet en regndråbe på..

Tror vist også jeg ville lade tvivlen komme Britta til gode.. Er slet ikke i tvivl om hvad jeg personligt selv tror hun ryger.. Men hvad pokker, det må være hendes egen sag i sidste ende. Gad vide om dette billede er på forsiderne imorgen, nu hvor der i bladende står at MS er hjemløs Ak det sladder

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

jeg forstår ikke at man gider gå op i hvad andre går op i? Hvis du er ligeglad, så er det helt okay med mig, men jeg synes det er sjovt at finde dette billede af en kendt person og det er jeg berettigedet til at synes. så synes du det er dumt, så hop over debatten, hvorfor skal det altid debatteres om det er dumt eller ej at gå op i de kendte?

Nogen går op i det andre gør ikke.

Anmeld

7. juni 2012

Tona

Ja, det siger vidst sig selv.. går for det meste udenom at snakke og skrive om de der kendte mennesker, men det her.. er bare for mærkeligt. xD

Nogen der har set det før?:O

Det der det er en joint det er helt sikkert. Papiret er helt sort og desuden se hendes ansigtsudtryk...så tydeligt  

Meeeeen hvis hun gerne vil ryge det, så fred være med det

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det der det er en joint det er helt sikkert. Papiret er helt sort og desuden se hendes ansigtsudtryk...så tydeligt  

Meeeeen hvis hun gerne vil ryge det, så fred være med det

ja, for min skyld må hun indtage hvad hun lyster for mig ingen alarm, men jeg synes altså det var et sjovt billede.

Anmeld

7. juni 2012

Nolle

morethanperfect skriver:

Lad dog damen ..
Kan jeg sku godt forstå med den datter hun har  

lige mine ord  

Anmeld

7. juni 2012

Tona

Anonym skriver:

ja, for min skyld må hun indtage hvad hun lyster for mig ingen alarm, men jeg synes altså det var et sjovt billede.

Jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.