Anonym skriver:
Well den er du helt berettigedet og jeg forstår godt hvad du mener.
og jeg mener bestemt ikke det er min "ret", men jeg vælger at gøre det alligevel fordi jeg virkelig er rygende ligeglad. Det gør måske mig til et koldt eller ondt menneske i dunno.. men jeg synes som sagt det var sjovt og det retfærdiggøre det selvølgelig ikke i din optik, men det er min forklaring på den sag.
Derudover er jeg nok ikke lige typen at bruge "din mor" sætningen på, da min mor var pusher og stor ryger af alt hvad ryges kan, hun var meget i medierne i 80erne og det genere mig ikke, da det ikke har noget at gøre med hvem jeg er som person.
Social arv kan heldigvis brydes, i denne sammenhæng håber jeg blot at drengen ikke er i nærheden nå¨r det foregår. Derudover er jeg skide ligeglad med om hun ryger eller ej, men jeg synes stadig det var både sjovt og værd at dele med andre, ellers ville jeg aldrig have gjort det.
Desuden kan det meget vel være at det ser ud som om jeg "gyder flammerne på bålet" men der er jeg jo så uenig, eftersom at jeg mener at hvis man laver ting man ikke kan stå inde for eller ikke vil have set, så bør man ikke gøre det steder hvor man kan blive set. Hun står ganske vidst i sit eget hjem (tror jeg?) men hun vælger at stå i vinduet hvor man jo åbenbart tydeligt kan se det.
Well.. bla bla bla.. man kan sige en masse ting, din holdning er at de skal være i fred og at man ikke skal udstille dem uanset hvad de selv gør og det respektere jeg. + at man ikke kan sige ret meget til det.
Men hvis jeg er et ondt eller dårligt menneske for dette indlæg, så har jeg det tilsyneladende godt nok med at være det.
for det genere mig stadig ikke, selv om jeg sagtens forstår din point.
Ok. Jeg er selvfølgelig ked af at høre det med din mor. Det var jeg naturligvis ikke klar over. Jeg synes bestemt ikke du er ond, det er handlingen jeg synes er lidt ond
Men skal vi ikke bare blive enige om ,at vi ikke er enige og så lad det være ved det.