Lader i jeres 2 årig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

bøllen

Med fare for at blive slagtet , og blive stemplet som dybt uansvarlig mor. Så ja jeg sidder ikke altid på badeværelset mens mit barn bliver badet. Kan nu godt finde på at gå i køkkenet og rydde af, som i øvrigt ligger lige ved siden af badeværelset.Uansvarlig, tjaa sikkert i manges øjne, men jeg holder øje med mit barn , som sidder stille , roligt og leger. Vi bader i et helt alm lille baby badekar med lidt vand, og mit barn vælter ikke lige omkuld, og kan helt sikker rejse sig op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Lovely<3

Ja, det kunne jeg godt finde på, men kun i kort tid. Desuden kan jeg høre og næsten se min søn inde fra stuen af, så det er ikke noget problem hvis jeg sidder der mens han bader

Man skal passe på med kun at tænke i skrækscenarier.

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Lenore2009 skriver:

Ja, det kunne jeg godt finde på, men kun i kort tid. Desuden kan jeg høre og næsten se min søn inde fra stuen af, så det er ikke noget problem hvis jeg sidder der mens han bader

Man skal passe på med kun at tænke i skrækscenarier.

Ja jeg er slem til at tænke worst case scenario. Jeg ringer helst til vagtlægen en gang for meget end en gang for lidt. Min mand synes ofte jeg er en værre hønemor

Anmeld

2. juni 2012

Gaia

Nej absolut ikke! Det r altid en af os ude hos hende.

Anmeld

2. juni 2012

MariaJ

Jeg kan godt finde på at hente et håndklæde i gangen lige udenfor badeværelsesdøren, men ellers er jeg der mens hun bader.

Anmeld

2. juni 2012

Eliza

nu er Malthe ikke så gammel.. men så længe han skal bade i kar, lige så længe må han leve med at moar sidder og glor.. 

Anmeld

3. juni 2012

Mortiltodrenge

Laulund87 skriver:

Min datter er 2,5 år og vi hygger helt vildt når hun er i bad! Sidder ved siden af og vi leger, synger osv mens hun bader.

Hvis jeg har glemt et håndklæde, løber jeg ud efter et og skynder mig tilbage. Ville ALDRIG lade hende sidde uden opsyn!

Vi gør det samme med Frederik, som lige er blevet to årHan får aldrig lov til at være alene i badet. Hvis jeg mangler et håndklæde, kalder jeg på manden min

Anmeld

3. juni 2012

Muffinmus

nixen...selv nu hvor de er 3,5 og snart 5 går de ikke i bad alene....

Som regl kan jeg godt lige hente et håndklæde eler lign, men forladerdem ikke bare så de kan bade selv....tør jeg ikke.

Anmeld

3. juni 2012

raca

g melder mig som en af de uansvarlige,

jeg forlader mit barn men kikker forbi med jævne mellemrum og er i høre afstand hele tiden..

Anmeld

3. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det ville jeg ALDRIG gøre - den dag Ida kan sidde selv!  Tænk nu HVIS der skulle ske noget i de 2 min man ikke lige er der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.