Lader i jeres 2 årig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Kunne det tænkes din veninde bare regnede med du ville holde øje? Og derfor lige så sit snit til at smutte i køkkenet.. Det gør jeg da ofte hvis min veninde, søster eller mor er her. Man hjælper vel hvor man kan jeg har også altid et øje på mine nevøer og niecer når vi er sammen med dem, man hjælper hinanden..

Jo det kan sagtens tænkes! Det kom vi ikke ind på. Men jo hun vidste jo jeg var der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Maja_4000

Lader aldrig Caroline på 17 måneder bade uden opsyn .. Og forventer heller ikke at jeg vil gøre det når hun er 2 år 

Anmeld

2. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MinNoah skriver:

Hmm jaa.... min dreng på 2,5 år kan jeg godt finde på at forlade mens han er i bad... Men ikke mere end max 1 minut af gangen, hvis jeg fx går og lægger tøj sammen, finder nattøj frem til ham osv. Går og snakker med ham imens så jeg ved han er okay.... Men for det meste sidder jeg ude ved ham mens han er i bad.

Glad for at høre, det ikke kun er mig, der gør sådan.

Jeg er ikke væk i mere end 30 sek af gangen, men jeg kan godt forlade hende for at lægge vasketøj på plads eller for at hente noget.

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Det gør man da ikke ! Du har da advaret hende om de ting der kan ske ik ???? 

Det går jeg ærlig talt ud fra at man som mor godt ved....

Anmeld

2. juni 2012

Brams

9510 skriver:

Så er jeg nok en uansvarlig mor for kan godt gå fra min søn mens han er i bad..

Nu har vi ikke sådan et kæmpe badekar, Og han råber og synger altid konstant mens han er i bad, så jeg kan høre ham, og så snakker vi meget sammen mens han bader...

selv tjekker jeg ham tit, men sidder ikke der ude hele tiden,

Nu kommer det jo også lidt an på hvor gammel din søn er, men uanset at han sidder i et lille badekar, så behøver man bare en noget på størrelse med en vandpyt for at drukne, så jeg fatter simpelthen ikke at folk med små børn, tør lave den satsning

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Aisha skriver:

Det gør man da ikke ! Du har da advaret hende om de ting der kan ske ik ???? 

Det burde hun jo nok vide...

Men hun har taget et valg og det er jo hendes barn - hendes ansvar

men jeg er enig i at det er uansvarligt!

Anmeld

2. juni 2012

Kløver

TeamRocket skriver:

Kunne det tænkes din veninde bare regnede med du ville holde øje? Og derfor lige så sit snit til at smutte i køkkenet.. Det gør jeg da ofte hvis min veninde, søster eller mor er her. Man hjælper vel hvor man kan jeg har også altid et øje på mine nevøer og niecer når vi er sammen med dem, man hjælper hinanden..

Det var også min første tanke :-)
Jeg kunne ikke finde på det, men køkkenet er også nedenunder. Boede jeg, hvor køkken og bad lå, jeg kunne stå og holde øje, og jeg havde en søn som måske sad roligt og legede kunne jeg måske. Kommer meget an på barnet og hvad det er vant til, feks ville jeg aldrig lade min søn sidde på køkkenbordent, med hans alder, men min nabos dreng kun 1 mdr ældre, sidder troligt på køkkenbordet, alene mens hun arbejder så børn og vane tror Jeg har betydning

Anmeld

2. juni 2012

9510

Brams skriver:

Nu kommer det jo også lidt an på hvor gammel din søn er, men uanset at han sidder i et lille badekar, så behøver man bare en noget på størrelse med en vandpyt for at drukne, så jeg fatter simpelthen ikke at folk med små børn, tør lave den satsning

Han er 2 1/2 og jeg har ingen problemer med det, han synger og råber hele tiden mens han er i bad

Anmeld

2. juni 2012

BellaT

W.. skriver:

Ja, men børn er jo altså meget forskellige

Måske TS's venindes søn er mere som min søn end din søn - han hygger og plasker lidt - det bedste han ved, er at kaste med bolde og hælde vand fra kanden : Meget rolige lege. 

Var min søn mere som din, ville jeg nok også være mere "over ham", men jeg kan altså godt hente noget inde på værelset og være væk 1/2 minuts tid..

Synes bare I er lidt,  .... Hurtige til at dømme andre der ikke gør som Jer selv. Giver det mening?

Vist ved at være en tydelig tendens her på baby.dk.

Nå, men der er forskel på børn og der er forskel på huses indretning, så det er lidt svært at dømme ud fra. Synes jeg folk skal huske på.

Men sidst kravlede vores pige på 2 lige så lydløst ud af karret (hun sad og hyggede roligt sammen med storebror, som de nogle gange gør). Og vi kan høre og se dem tydeligt, da badeværelset stort set er i køkkenet/spisestuen. Storebror kaldte på os og idet jeg kigger ud i badeværelset og hun ser at jeg ser hende, danser hun et par fjolletrin og glider og slår panden i flisegulvet. Av! Så det ER sekunder det handler om. Så fra nu af er her nok dømt total overvågning, selvom storebror er der.

Anmeld

2. juni 2012

Silas&Mille

Jeg kan finde på lige at hente håndklædet hvis jeg har glemt det inde på knægtens værelse, men det er også kun 6 skridt væk, ellers sidder jeg hetl sikker ude på badeværelset sammen med ham imens han hygger i badekaret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.