Lader i jeres 2 årig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

De3Guldklumper

Jeg forlader ikke mine unger hvis de sidder i badekar - de er henholdsvis 3,3 år og 4,7 år. De har en tendens til lige at skal ned og ligge og jeg tør slet ikke forestille mig hvad der kan ske hvis de en dag får sig lagt for langt ned og ved et uheld ikke får/kan få greb om kanten igen til at hejse sig op og jeg så ikke er der.

Er det alm brusebad så kan jeg godt forlade badeværelset med åben dør for lige at sætte en vask over eller hente nattøj..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

MinNoah

Hmm jaa.... min dreng på 2,5 år kan jeg godt finde på at forlade mens han er i bad... Men ikke mere end max 1 minut af gangen, hvis jeg fx går og lægger tøj sammen, finder nattøj frem til ham osv. Går og snakker med ham imens så jeg ved han er okay.... Men for det meste sidder jeg ude ved ham mens han er i bad.

Anmeld

2. juni 2012

TineA

MorDk skriver:

Jeg går ikke fra ham nej. Jeg står ved siden af  og hygger, leger, snakker med ham og ja bader ham. Jeg står ved siden af og er der til at hjælpe/gribe ham og guide ham.

Han er altså rimlig vild når han er i bad hopper og danser i badet. Og han har 1 gang hamret sine tænder ned i kanten fordi han gled. Han ryger tit under vand fordi han leger og jeg ville ikke kunne tilgive mig selv hvis der skete noget imens jeg ikke havde ham under opsyn!

Så ja måske jeg er pylret... men jeg kigger/holder konstant øje imens han er i bad.

Ja, men børn er jo altså meget forskellige

Måske TS's venindes søn er mere som min søn end din søn - han hygger og plasker lidt - det bedste han ved, er at kaste med bolde og hælde vand fra kanden : Meget rolige lege. 

Var min søn mere som din, ville jeg nok også være mere "over ham", men jeg kan altså godt hente noget inde på værelset og være væk 1/2 minuts tid..

Synes bare I er lidt,  .... Hurtige til at dømme andre der ikke gør som Jer selv. Giver det mening?

Anmeld

2. juni 2012

chael

Nej, ville aldrig gå fra en 2 årig.

Anmeld

2. juni 2012

9510

Så er jeg nok en uansvarlig mor for kan godt gå fra min søn mens han er i bad..

Nu har vi ikke sådan et kæmpe badekar, Og han råber og synger altid konstant mens han er i bad, så jeg kan høre ham, og så snakker vi meget sammen mens han bader...

selv tjekker jeg ham tit, men sidder ikke der ude hele tiden,

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

W.. skriver:

Måske TS's venindes søn er mere som min søn end din søn - han hygger og plasker lidt - det bedste han ved, er at kaste med bolde og hælde vand fra kanden : Meget rolige lege. 

Var min søn mere som din, ville jeg nok også være mere "over ham", men jeg kan altså godt hente noget inde på værelset og være væk 1/2 minuts tid..

Synes bare I er lidt,  .... Hurtige til at dømme andre der ikke gør som Jer selv. Giver det mening?

Min venindes søn er en værre lille krudtugle. Men han sad nu meget roligt i badet og legede med sit legetøj. Han prøvede ikke at kravle ud på noget tidspunkt. Men man ved dælme aldrig med de unger.

Jeg forlod engang min søn 30 sekunder for at hente et håndklæde, og da jeg kom tilbage stod han ude på gulvet. De er så ufatteligt hurtige de unger! Så nu forlader jeg ham ikke mere, heller ikke bare for at hente et håndklæde.

Anmeld

2. juni 2012

TeamRocket

Kunne det tænkes din veninde bare regnede med du ville holde øje? Og derfor lige så sit snit til at smutte i køkkenet.. Det gør jeg da ofte hvis min veninde, søster eller mor er her. Man hjælper vel hvor man kan jeg har også altid et øje på mine nevøer og niecer når vi er sammen med dem, man hjælper hinanden..

Anmeld

2. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Det gør man da ikke ! Du har da advaret hende om de ting der kan ske ik ???? 

Anmeld

2. juni 2012

Brams

WHF!!!! Man forlader da aldrig så lille et barn i badet  Det er komplet uansvarligt.

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Ja det kan jeg faktisk forstå! For du har lige præsis ret i at BØRN er FORSKELLIGE... og det er forældre der kender dem bedst  Derfor må hun jo også vurderer at hun godt kan gå i køkkenet... MEN jeg sys der er forskel på hvor gammel barnet er og hvor længe man er væk fra barnet. Jeg ville personligt aldrig gå fra et barn der i bad.... ligegyldigt hvad. Jo når det bliver større... men det er en anden snak. Men jeg dømmer ikke .... kan godt være det virker sådan... MEN min mening er bare at det er uansvarligt! Og det har jeg jo lov til at mene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.