Lader i jeres 2 årig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

TineA

MorDk skriver:

Whhhhhaaaat???

jeg forlader ALDRIG min søn når han bader.... ALDRIG! Det er UANSVARLIGT i mine øjne!!!

Så du sidder/står og kigger på ham hele tiden? (spørger opklarende, ikke undrende) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Her den anden dag var jeg på besøg hos en veninde og hendes søn på 2 skulle i bad. Hun fyldte hans plastik badekar, satte ham i og så forlod hun ham og gik ud og ordnede køkkenet.

Min søn er også 2 og jeg forlader ham aldrig når han er i bad. Er simpelthen så bange for at han skal "vælte" og få hovedet under vand og ikke kunne komme op igen.

Men hvad gør i? Er det sikkert nok at lade dem sidde alene, eller synes i ligesom mig at der skal være opsyn? Ved ikke om det bare er mig der er en hønemor

jeg synes det er dybt useriøst og er så foraget over forældre gang på gang på gang lader deres børn bade alene  

man behøver ikke at udfordre skæbnen - det er min klare holdning..

så synes du er helt rigtigt på den og var det min veninde der havde gjort det så havde jeg fundet en måde at nævne det på...

min søn kommer ALDRIG til at gå alene i badekar før han er stor i bad ja må han gerne men ikke badekar..

en der har mistet til vandet og derfor har stor respekt for det

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg tog også mig selv i at holde øje med ham mens hun ordnede køkken. Får helt kuldegysninger af at tænke på hvis man fandt sit barn druknet i badekarret.

Min søn og jeg hygger os også altid når han er i bad. Griner, pjatter og synger. Synes i forvejen ikke jeg ser ham nok i løbet af en dag, så jeg tager al den kvalitetstid jeg kan få med ham.

Anmeld

2. juni 2012

LR85

Nej, ville aldrig gå fra min 2 årige der er i bad. 

Man ville jo heller ikke gå hvis de legede i badebassin i haven. 

Tænk hva der kan ske og hvor hurtigt. 

Anmeld

2. juni 2012

Fenja09

Nu er min datter kun 9 måneder, men kan med garanti sige, at jeg aldrig ville forlade hende mens hun er i bad, det er simpelthen for farligt, også når de er 2 år.

Så vil helt sikkert give dig ret i at der skal være opsyn, desuden er det da hyggeligt at være sammen med sit barn når det bader - så forstår ikke at din veninde hellere vil ordne køkken.

/Fenja

Anmeld

2. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg tog også mig selv i at holde øje med ham mens hun ordnede køkken. Får helt kuldegysninger af at tænke på hvis man fandt sit barn druknet i badekarret.

Min søn og jeg hygger os også altid når han er i bad. Griner, pjatter og synger. Synes i forvejen ikke jeg ser ham nok i løbet af en dag, så jeg tager al den kvalitetstid jeg kan få med ham.

det var da også det helt rigtige at du gjorde - du trådte til hvor hun ( i mine øjne ) fejlede , så det ikke skulle komme ham til last super godt af dig

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Nu er min datter kun 9 måneder, men kan med garanti sige, at jeg aldrig ville forlade hende mens hun er i bad, det er simpelthen for farligt, også når de er 2 år.

Så vil helt sikkert give dig ret i at der skal være opsyn, desuden er det da hyggeligt at være sammen med sit barn når det bader - så forstår ikke at din veninde hellere vil ordne køkken.

/Fenja

Ja jeg synes nemlig også det er super hyggeligt at bade med sit barn. Så må køkken være køkken så længe. Men der prioriterer vi jo forskelligt.

Anmeld

2. juni 2012

Kongmulle

Kunne jeg aldrig drømme om! De kan lynhurtigt vælte, og så kan de gå i panik og ikke komme op igen

Anmeld

2. juni 2012

Tulle28

Nej det kunne jeg ikke drømme om! Ret uansvarligt af din veninde synes jeg.

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

W.. skriver:

Så du sidder/står og kigger på ham hele tiden? (spørger opklarende, ikke undrende) 

Jeg går ikke fra ham nej. Jeg står ved siden af  og hygger, leger, snakker med ham og ja bader ham. Jeg står ved siden af og er der til at hjælpe/gribe ham og guide ham.

Han er altså rimlig vild når han er i bad hopper og danser i badet. Og han har 1 gang hamret sine tænder ned i kanten fordi han gled. Han ryger tit under vand fordi han leger og jeg ville ikke kunne tilgive mig selv hvis der skete noget imens jeg ikke havde ham under opsyn!

Så ja måske jeg er pylret... men jeg kigger/holder konstant øje imens han er i bad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.