Lader i jeres 2 årig......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.162 visninger
77 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Anonym trådstarter

Her den anden dag var jeg på besøg hos en veninde og hendes søn på 2 skulle i bad. Hun fyldte hans plastik badekar, satte ham i og så forlod hun ham og gik ud og ordnede køkkenet.

Min søn er også 2 og jeg forlader ham aldrig når han er i bad. Er simpelthen så bange for at han skal "vælte" og få hovedet under vand og ikke kunne komme op igen.

Men hvad gør i? Er det sikkert nok at lade dem sidde alene, eller synes i ligesom mig at der skal være opsyn? Ved ikke om det bare er mig der er en hønemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

sarahb

Der skal helt sikkert være opsyn, uden tvivl!!!

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Whhhhhaaaat???

jeg forlader ALDRIG min søn når han bader.... ALDRIG! Det er UANSVARLIGT i mine øjne!!!

Anmeld

2. juni 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Her den anden dag var jeg på besøg hos en veninde og hendes søn på 2 skulle i bad. Hun fyldte hans plastik badekar, satte ham i og så forlod hun ham og gik ud og ordnede køkkenet.

Min søn er også 2 og jeg forlader ham aldrig når han er i bad. Er simpelthen så bange for at han skal "vælte" og få hovedet under vand og ikke kunne komme op igen.

Men hvad gør i? Er det sikkert nok at lade dem sidde alene, eller synes i ligesom mig at der skal være opsyn? Ved ikke om det bare er mig der er en hønemor

nej nej nej ... det ku jeg aldrig nogensinde finde på

Anmeld

2. juni 2012

TineA

Bombom, det kommer an på..

Ville ikke gå ud og ordne køkken, men jeg sætter ham og henter nattøj til ham og sådan - så ordner jeg gerne badeværelset mens han sidder der - så jeg er der 98% af tiden. 

Jeg tænker at man vel hører hvis de vælter/skrider i badet?

Anmeld

2. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nu er min datter kun 8 mdr. gammel og har kun hende men når hun bliver 2 år vil jeg altså slet ikke forlade hende  Kan slet ikke forstå hvordan din veninde kunne det??!!  

Anmeld

2. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er thea 3 1/2 år og hun sidder aldrig alene i badekaret!! Gå højest fra hende 30 sek for at hente et hånklæde eller noget og imens jeg er væk snakker jeg med hende, så hun er nød til at svare! Vh stine

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Nej, det ville jeg aldrig kunne gøre... Tænk hvis der skete noget som du selv skriver 

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Altså nu er min søn kun 1 år og nogle måneder, men jeg kunne aldrig heller ikke når han bliver to, finde på at smutte ud og ordne ting i køkkenet mens han sad og badede selv... Det virker godt nok helt skørt i mine øjne...

Anmeld

2. juni 2012

Laulund87

Min datter er 2,5 år og vi hygger helt vildt når hun er i bad! Sidder ved siden af og vi leger, synger osv mens hun bader.

Hvis jeg har glemt et håndklæde, løber jeg ud efter et og skynder mig tilbage. Ville ALDRIG lade hende sidde uden opsyn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.