Anonym skriver:
Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?
Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder 
Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.
Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?
Du er ikke den eneste.
Min kæreste er endda efter mig fordi jeg ikke kommer mere ud og er sammen med andre.
Jeg ved jeg har en veninde der vil være der for mig hvis jeg får brug for det, vi sses bare ikke ret tit. Selvom vi faktisk bor i samme by, bare i hver sin ende.
Jeg er ret genert og har det svært med at være sammen med folk der ikke rigtig kender mig, for jeg har ikke lige den fedeste selvtillid og da jeg samtidig er ret overvægtig gør det det bestemt heller ikke bedre 
Hvor i landet er du fra?
Selvom jeg er genert er jeg frisk på at (forsøge) at møde nye folk 
Anmeld