Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

2721

Du skriver bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

Du er ikke den eneste.

Min kæreste er endda efter mig fordi jeg ikke kommer mere ud og er sammen med andre.

Jeg ved jeg har en veninde der vil være der for mig hvis jeg får brug for det, vi sses bare ikke ret tit. Selvom vi faktisk bor i samme by, bare i hver sin ende. 

Jeg er ret genert og har det svært med at være sammen med folk der ikke rigtig kender mig, for jeg har ikke lige den fedeste selvtillid og da jeg samtidig er ret overvægtig gør det det bestemt heller ikke bedre

Hvor i landet er du fra?

Selvom jeg er genert er jeg frisk på at (forsøge) at møde nye folk

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

onlyme skriver:

Nøjagtig samme bås jeg er i

det er lidt skræmmende at der faktis er mange der har det sådan

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Du er ikke den eneste.

Min kæreste er endda efter mig fordi jeg ikke kommer mere ud og er sammen med andre.

Jeg ved jeg har en veninde der vil være der for mig hvis jeg får brug for det, vi sses bare ikke ret tit. Selvom vi faktisk bor i samme by, bare i hver sin ende. 

Jeg er ret genert og har det svært med at være sammen med folk der ikke rigtig kender mig, for jeg har ikke lige den fedeste selvtillid og da jeg samtidig er ret overvægtig gør det det bestemt heller ikke bedre

Hvor i landet er du fra?

Selvom jeg er genert er jeg frisk på at (forsøge) at møde nye folk

Jeg har det også lidt svært ved at komme ind på nye folk, og det samme med at lade dem komme ind på mig. Så måske det gør folk ikke gider kæmpe for at lære en at kende, når de nu ikke ved om det overhovedet, er en de kan sammen med....

Jeg er fra storkøbenhavn, så liiiidt langt væk desværre.

Anmeld

29. maj 2012

onlyme

Princesspigen skriver:

det er lidt skræmmende at der faktis er mange der har det sådan

Ja det er det bestemt 
Men jeg vil nu også hellere have få men gode venner og veninder,.!
End mange men knap så ''gode'' venner veninder,!

Anmeld

29. maj 2012

Moar2012

Anonym skriver:

Hellere veninder langt væk, end ingen

Jeg savner virkelig en eller flere jeg kan ringe og snakke med hvis tingene ikke kører som det skal i mit liv, eller bare en jeg kan grine af fjollede ting sammen med, bare alt det veninder laver

Jeg bor i storkøbenhavn

Tror der er mange i din situation..

Jeg har heller ikke rigtig nogle veninder, har en som bor i jylland men bor selv i københavn og har en datter på 2 år og venter nummer 2 til september...

Hvor i københavn bor du og hvor gammel er du?? Måske vi kunne finde ud af noget.??

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

onlyme skriver:

Ja det er det bestemt 
Men jeg vil nu også hellere have få men gode venner og veninder,.!
End mange men knap så ''gode'' venner veninder,!

lige precis  

desværre er der sket ting så de rigtig gode veninde og venner jeg havde de er ved at være helt væk..  

men kan håbe på at jeg kan danne et nyt liv når jeg engang flytter igen og får mig bare en lille vennekræs..

Anmeld

29. maj 2012

Silas&Mille

Jeg har det også lidt svært ved at komme ind på nye folk, og det samme med at lade dem komme ind på mig. Så måske det gør folk ikke gider kæmpe for at lære en at kende, når de nu ikke ved om det overhovedet, er en de kan sammen med....

Jeg er fra storkøbenhavn, så liiiidt langt væk desværre.

Ja det er noget langt

Men det er på en eller anden underlig måde rart nok at se/læse at man ikke er ene om at have sådanne følelser, som ensomhed og sådan.

Anmeld

29. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg har lavet en tråd der hedder :
Hvilken type veninde søger du og hvordan er du selv
Prøv at læs den og se om vi kan skabe nogle nye venskaber

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Forsvandt dem du snakkede med herinde, da du fik barn??

Det er da lidt mystisk når det trods alt er en babyside

Nej ingen herinde fra forsvandt.. det var før jeg kom herind.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.