Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kender det! Mistede næsten ALLE da jeg blev gravid....

Du skal være velkommen til at skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Tak for

Jeg overvejede VIRKELIG, ikke at lave emnet anonymt, for syntes jo ikke der som sådan er noget at skamme sig over, men føler det jo alligevel lidt som et nederlag, at jeg ikke kan finde nogle veninder

Har det på samme måde!

Men har bare SÅ lavt selvværd, at det er svært for mig at se hvorfor folk skulle gide mig!?

Og al den negative energi smitter jo ligesom af?!

Anmeld

28. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

Jeg vil sige jeg har været sådan lidt begge dele, i de yngre år, vildt med fest og farver, men interessen er hurtigt forsvundet fra det.....

Så har jeg måske bare hængt ud med de forkerte, som så forsvandt da jeg ikke gad byen mere, men så syntes jeg bare det virker umuligt at møde nye.....

Det skal nok komme
Har selv erfaret at når man ikke går i byen så meget mere er de svære at finde for hvor finder man lige veninder ? ikk ??
Man går jo ikke bare over til en i indkøbscentret og siger hello
Men lige pludselig og når du mindst venter det skal du nok finde en god veninde som så også bliver veninden

Held og lykke med jagten

Anmeld

28. maj 2012

onlyme

Princesspigen skriver:

jeg er i precis samme båd som dig..

hvilke måske os gør at jeg knytter mig meget mere og bliver meget mere afhængi af min kæreste og især min søster..

i perioder snakker jeg kun med min kæreste fordi min søster har et svært liv.. så kan man godt føle sig lidt ensom og os føle lidt af man går kæresten ret meget på fordi man lidt søger "opmærksomhed"...  

men rart at vide jeg ikke er alene om ikke rigtigt at have nogle veninder og jeg har ikke engang barn endnu..

Nøjagtig samme bås jeg er i

Anmeld

28. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Tror faktisk også "dråben" der gjorde jeg skrev det her indlæg var jeg så en fra folkeskolen på et polterabend billede på facebook, og tror seriøst der var 20 piger samlet. Og jeg tænkte bare "What, hvordan fuck kan man have så mange veninder" når jeg ikke engang kan have én

ja jeg tænker nogle gange at den dag man forhåbentlig skal giftes om man så overhovedet får nogen ordentlig polterabend ellerom det bare bliver et lille "te selskab" med lidt familie mens manden er ude og feste, hehe. men hvis det bliver sådan så må det være sådan men håber da på nogle veninder man kan ses med og dele ens liv med. så man ikke er så afhængig af ens kæreste hele tiden.

Anmeld

28. maj 2012

La´chrissen

Krussedulle skriver:

Har det på samme måde!

Men har bare SÅ lavt selvværd, at det er svært for mig at se hvorfor folk skulle gide mig!?

Og al den negative energi smitter jo ligesom af?!

jeg tænker også tit at de er nok bedre stillet uden mig. så bliver bare i baggrunden. hader at skulle gøre opmærksom på sig selv hele tiden

Anmeld

28. maj 2012

Krussedulle

La´chrissen skriver:

jeg tænker også tit at de er nok bedre stillet uden mig. så bliver bare i baggrunden. hader at skulle gøre opmærksom på sig selv hele tiden

Ja, jeg er heller ikke så super vild med fx at tale i en stor forsamling..

Men igen, hvis jeg ikke følte mig kvabset og forkert, så var det måske en anden sag

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

Jeg stiller mig selv spørgsmålet "hvad er veninder"

nu har jeg været herinde siden 2008, her igennem har jeg da fundet lidt... 

De allesammen forsvandt da jeg fik børn...

Anmeld

28. maj 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

Åh det lyder præcis som mig!!?! Så nej du er bestemt ikke den eneste!

Anmeld

28. maj 2012

La´chrissen

Krussedulle skriver:

Ja, jeg er heller ikke så super vild med fx at tale i en stor forsamling..

Men igen, hvis jeg ikke følte mig kvabset og forkert, så var det måske en anden sag

ja for man tænker hvad andre tænker om en. Men sjovt nok elsker jeg at sidde som instruktør til spinning. men der er de jo kommet for at køre ved mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.