Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Anonym skriver:

Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

jeg har det PRÆCiS på samme måde.. Lige som du beskriver det, sådan er det også med mig.. :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Maja_4000

Nej , du er bestemt ikke den eneste  

Anmeld

30. maj 2012

jeanett 26

Er der nogen fra vest himmerland der kun tænke at skrive og ses

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Nej , du er bestemt ikke den eneste  

Også dig??

Og tænk, dig har jeg bare haft sådan på fornemmelsen at vi ville kunne sammen.... Syntes tit vi er ens i holdninger i de forskellige debatter, og så virker du bare sød og tiltalende.....

Anmeld

30. maj 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Også dig??

Og tænk, dig har jeg bare haft sådan på fornemmelsen at vi ville kunne sammen.... Syntes tit vi er ens i holdninger i de forskellige debatter, og så virker du bare sød og tiltalende.....

Haha Tak :b Nu ved jeg ikke hvem du er , så kan ikke sige i lige måde

Jeg bilder mig ind at det hjælper når jeg engang finder et arbejde så jeg kan komme ud og være sammen med andre voksne 

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Haha Tak :b Nu ved jeg ikke hvem du er , så kan ikke sige i lige måde

Jeg bilder mig ind at det hjælper når jeg engang finder et arbejde så jeg kan komme ud og være sammen med andre voksne 

Hehe nej det er selvfølgelig rigtig nok

Er du selvvalgt ledig (Barsel/hjemmegående), eller søger du arbejde?

Hvis jeg må spørge om det selfølgelig.....

Anmeld

30. maj 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Hehe nej det er selvfølgelig rigtig nok

Er du selvvalgt ledig (Barsel/hjemmegående), eller søger du arbejde?

Hvis jeg må spørge om det selfølgelig.....

Jeg søger arbejde .. Er på kontanthjælp så jeg er i aktivering :/

Men det er sgu ikke nemt at finde noget 

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg søger arbejde .. Er på kontanthjælp så jeg er i aktivering :/

Men det er sgu ikke nemt at finde noget 

Årh

Jeg søger selv på livet løs, men for pokker hvor er det bare en øv periode.... Arbejdsgiverne giver ikke engang afslag mere, de undgår bare helt at svare tilbage.....

Anmeld

30. maj 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Årh

Jeg søger selv på livet løs, men for pokker hvor er det bare en øv periode.... Arbejdsgiverne giver ikke engang afslag mere, de undgår bare helt at svare tilbage.....

Det har jeg også prøvet .. Synes simpelthen det er SÅ dårligt af dem I det mindste kan de da sende en mail eller sådan noget 

Anmeld

30. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Okay, det kan jeg så godt forstå.....

De druk der, det deler altså bare virkelig vandene.

Men sikke også en måde at skrive det på, altså, hvis de virkelig gerne ville se dig, og ikke bare have en at drikke sig fuld med, så havde de nok tænkt mere over formuleringen mht. din datter. Alene den ville være nok til jeg takkede nej

Ja, vi fandt hurtigt ud af, at de kun var drukvenner og intet andet. De har indimellem skrevet om ikke vi kom forbi en tur til druk, men jeg gider det simpelthen ikke mere 

Narj, jeg blev også lidt harm over den besked - og de får igen! De har netop annonceret på FB at de venter sig, så jeg vil da prøve at fyre den samme besked af - så kan de selv se hvordan det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.