Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Kender det! Mistede næsten ALLE da jeg blev gravid....

Du skal være velkommen til at skrive

Tusind tak!

Og hvor er det bare forfærdeligt det skal være sådan.... Miste ens veninder fordi man bliver gravid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Har det på samme måde!

Men har bare SÅ lavt selvværd, at det er svært for mig at se hvorfor folk skulle gide mig!?

Og al den negative energi smitter jo ligesom af?!

Lige præcis. Det er en ond cirkel.

Men ja, man tænker jo, der må være en årsag til man ikke selv har masser af veninder, som så mange andre...... Kan man virkelig bare have været uheldig?

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

ja jeg tænker nogle gange at den dag man forhåbentlig skal giftes om man så overhovedet får nogen ordentlig polterabend ellerom det bare bliver et lille "te selskab" med lidt familie mens manden er ude og feste, hehe. men hvis det bliver sådan så må det være sådan men håber da på nogle veninder man kan ses med og dele ens liv med. så man ikke er så afhængig af ens kæreste hele tiden.

Præcis sådan havde jeg det. Meget lille, stille og rolig polterabend... Ikke at det ikke var hyggeligt nok, meeeen, havde da været fedt med sådan en rigtig omgang POLTERABEND.

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Jeg stiller mig selv spørgsmålet "hvad er veninder"

nu har jeg været herinde siden 2008, her igennem har jeg da fundet lidt... 

De allesammen forsvandt da jeg fik børn...

Forsvandt dem du snakkede med herinde, da du fik barn??

Det er da lidt mystisk når det trods alt er en babyside

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Åh det lyder præcis som mig!!?! Så nej du er bestemt ikke den eneste!

Det er jo helt vildt. Især jer, hvis brugernavn og billede jeg kan kende herinde, jer er jeg virkelig overrasket over skriver i denne tråd....
Det troede jeg sgu ikke. I virker som nogle utrolig søde mennesker, som da selvfølgelig må have veninder..... (dig i blandt)

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej du er ikke den eneste, jeg mangler også en veninde.. men det er lige som det er mere svært at finde en VENINDE ind det er at finde en kæreste ihh hvor jeg dog savner en veninde man kan betro sig alt til en der vil lytte og en der vil grine og græde med en

sender dig en kæmpe krammer

Haha ja det er ikke engang løgn. Det er sgu lettere at finde en kæreste end en veninde

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Jeg ef selv fra storkøbenhavn. Måske vi kunne finde ud af noget

Meget gerne

Jeg skriver til dig privat hvis det er ok...

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Og PS: Jeg har så få "veninder", at det er min familie der arrangerer polterabend for mig i næste weekend

Årh, ja sådan havde jeg det også. Det er bare om at nyde at man trods alt har en familie der vil gøre det for en. Selvom jeg i den grad også savnede veninder til min polterabend.

Anmeld

29. maj 2012

B&J

Anonym skriver:

Haha ja det er ikke engang løgn. Det er sgu lettere at finde en kæreste end en veninde

hihihihi jaaa sådan burde det altså ikke være en veninde er også super vigtig

Anmeld

29. maj 2012

2721

Du skriver bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.