Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

liwsmor

Anonym skriver:

Hellere veninder langt væk, end ingen

Jeg savner virkelig en eller flere jeg kan ringe og snakke med hvis tingene ikke kører som det skal i mit liv, eller bare en jeg kan grine af fjollede ting sammen med, bare alt det veninder laver

Jeg bor i storkøbenhavn

kender helt sikkert den følese med man bare har lyst til lave tøseting, jeg har nogen veninder, men jeg syntes det var rigtigt svært i starten da jeg fik barn, jeg miste alle de gammel , hele min veninde kreds er også bytte ud, jeg ville sige min datter er først to nu og det først nu jeg begyndt og få nogen venskaber, men det godt nok ikke mange man har , jeg har en eller to som jeg ved jeg altid kan ringe til .  så kender godt følesen. du velkommen til skrive til mig privat besked, jeg bor også i københavn, )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Tusind tak!

Og hvor er det bare forfærdeligt det skal være sådan.... Miste ens veninder fordi man bliver gravid....

Ja, men i sidste ende finder man jo ud af hvem der er ens ægte venner

Anmeld

29. maj 2012

FrkT

Anonym skriver:

Fedt, nej den kendte jeg ikke.

Men den vil jeg da klart tjekke ud Tak...

Det var da så lidt 

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Moar2012 skriver:

Tror der er mange i din situation..

Jeg har heller ikke rigtig nogle veninder, har en som bor i jylland men bor selv i københavn og har en datter på 2 år og venter nummer 2 til september...

Hvor i københavn bor du og hvor gammel er du?? Måske vi kunne finde ud af noget.??

Jamen jeg bor i Høje Taastrup, og er 27 år

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

kender helt sikkert den følese med man bare har lyst til lave tøseting, jeg har nogen veninder, men jeg syntes det var rigtigt svært i starten da jeg fik barn, jeg miste alle de gammel , hele min veninde kreds er også bytte ud, jeg ville sige min datter er først to nu og det først nu jeg begyndt og få nogen venskaber, men det godt nok ikke mange man har , jeg har en eller to som jeg ved jeg altid kan ringe til .  så kender godt følesen. du velkommen til skrive til mig privat besked, jeg bor også i københavn, )

Jamen jeg vil helt sikkert benytte dit tilbud

Anmeld

29. maj 2012

Moar2012

Anonym skriver:

Det er tæt på mig:-) 

Kan du ikke skrive en pb så jeg kan skrive med dig:-)

Anmeld

29. maj 2012

Moar2012

Anonym skriver:

Er forresten selv 25 år og fra ishøj:-)

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Moar2012 skriver:

Det er tæt på mig:-) 

Kan du ikke skrive en pb så jeg kan skrive med dig:-)

Jamen det gør jeg da bare

Anmeld

29. maj 2012

katti24

jeg er desværre i samme båd som dig/jer.  Jeg har pt kun 1 veninde som jeg sådan ca ser måske 1 gang om året og det er på trods af at vi kun bor 5 min fra hinanden, men det er nu hende der aldrig kontakter mig.

Savner så meget bare at have en man kan ringe til når man lige har brug for en sludder eller står i et dilemma og har brug for noget input.

Jeg har ingen børn og er 27 år og kommer fra københavn, så hvis der er en eller flere der har lyst må i da meget gerne skrive til mig 

Anmeld

29. maj 2012

onlyme

Princesspigen skriver:

lige precis  

desværre er der sket ting så de rigtig gode veninde og venner jeg havde de er ved at være helt væk..  

men kan håbe på at jeg kan danne et nyt liv når jeg engang flytter igen og får mig bare en lille vennekræs..

Jeg blev for 5 år siden kærester med min nuværende forlovede, han er 20 år ældre end mig, men vi er så gode sammen,. Vi var simpelthen nød til at flytte langt væk da alle havde foredomme omkring det,. Dengang mistede jeg alle hvad jeg troede jeg kunne kalde venner og veninder,. Og vi blev simpelthen drevet fra min ''fødeby'',.!

Så kender det simpelthen for godt

Hvor i landet kommer du fra ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.