Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Slowli

Anonym skriver:

Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

Jeg har det præcis ligesom dig. Jeg har altid været lidt en enspænder, er hende der altid blev mobbet fordi jeg var anderledes. Har altid snakket bedre med drengene end pigerne men det er altså ikke det samme. Kan godt virke indelukket indtil man lærer mig rigtigt at kende, men der er desværre mange der ikke gider give mig en chance for at blive lidt mere udadvendt. For når man lærer mig at kende så er jeg for det meste en super positiv pige.

Er selv fra Storkøbenhavn og synes godt nok at Storkøbenhavn er stor når man er alene. Har aldrig rigtig haft nogen jeg kunne foretage mig noget sammen med, tage i biografen eller på cafe med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Tennamor

Jeg har lidt af depressioner i mange år ( har nu været ovenpå i ca 4 år). Mine gamle veninder synes jeg ikke var værd at samle på og når man er deprimeret og ingen selvtillid har, er det vanskeligt at finde nye bekendtskaber ;(

Men da jeg startede i mødregruppe for 10-11 måneder siden mødte jeg en super dejlig kvinde, som nu er min rigtig gode veninde Vi og vores mænd ses som regel hver uge til mad og hygge. 

Så tro på det, det skal nok komme.

Anmeld

29. november 2012

jinx

AndreasMor84 skriver:

Vi er mange i samme båd desværre
Jeg har heller ikke den store venindekreds og efter jeg er flyttet til Søborg og har fået barn, har jeg da slet ingen.

Har heldigvis en fantastisk MG

hej

jeg vil gerne lære dig at kende hvis du har lyst til at skrive.

jeg har ikke selv mange venner.

Anmeld

2. december 2012

AndreasMor84

jinx skriver:

hej

jeg vil gerne lære dig at kende hvis du har lyst til at skrive.

jeg har ikke selv mange venner.

Hvor i kbh bor du? ku ik lige se det på din profil

Anmeld

2. december 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

Jeg har faktisk heller ingen.. Føler mig egentlig ret ensom.. 

Du må rigtig gerne skrive hvis du vil til mig privat. Så har jeg i det mindste det at gå op i 

Anmeld

2. december 2012

jinx

AndreasMor84 skriver:

Hvor i kbh bor du? ku ik lige se det på din profil

Jeg bor i brønshøj med min søn Sam og min kæreste

jeg er 22 år og sam er 2 år

Anmeld

3. december 2012

mulle84

kunne nu godt bruge nogle nye veninder efter jeg er flyttet tilbage til kbh..du kan bare skrive

jeg er 28 og enlig mor til 2.. en pige på 4 år og en dreng på 9 mdr

Anmeld

3. december 2012

merle2010

det kunne have været mig der skrev det der for 2 mdr siden, men pludselig ændrede alt sig...

min gamle bedste veninde fra folkeskolen og mig blev uvenner over en bagatel og snakkede ikke sammen et helt år... vi savnede begge hinanden meget men var begge for stolte til at sige undskyld..

jeg kontaktede hende og sagde undskyld.. og da vi mødtes igen, var vi igen uadskillellige.. vi ses en gang om ugen ca... hun har 2 børn og vi har 4 børn, så der er gang i den.. og det er skønt..

min mands gamle kammerat og min mand var begyndt at snakke lidt sammen igen, og spurtge om jeg ville med op til hans kammerat og kæreste at spise... jeg tog chancen, og mødte den sødeste pige som jeg bare faldt i hak med lige med et... de har 3 børn og vores unger elsker allerede at lege sammen...

de to piger er så dejlige og ville ikke undvære nogen af dem...

så lige pludselig skal i nok finde en dejlig veninde..og hold fast på de gode veninder, de er svære at finde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.