Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.194 visninger
117 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

Jeg har som sådan heller ikke nogle veninder,.
Er nok også mere bekendte, men det er også først kommet efter jeg fik min søn,. Det er først nu du indser hvem dine virkelige venner og veninder er og hvem der kun vil ses med dig pga fest alkohol osv,.!
Jeg har hvis kun en enkel jeg vil kalde en veninde og det er en jeg Så du ikke den eneste <3

Anmeld

28. maj 2012

LR85

Det er så svært a svare på hvorfor. 

For nogen mister de veninderne når der kommer børn, for andre binder det dem tættere. Jeg er i den sidste kategori, og er kun blevet endnu stærkere med dem der var tætte før. 

Vi ændre os jo alle gennem livet og folk går forskellige veje. Måske du skal se dig om efter nogen der er gået samme vej som dig. 

Jeg synes hurtigt jeg fik muligheden, da man komi mødregruppe, gik til gymnastik eller var med i forældrebestyrrelser og lign

Anmeld

28. maj 2012

Laulund87

Jeg har veninder, men de fleste bor desværre rigtig langt væk

Det er lidt øv når man godt kunne tænke sig besøg eller man bare lige kunne mødes.. Bare sådan fordi det kunne være hyggeligt og ikke noget der skal planlægges fordi der er en dagsrejse imellem os.

Jeg synes virkelig jeg mangler veninder i i lokalområdet..

Hvor bor du?

Anmeld

28. maj 2012

4kløver

Nej jeg har også bekendte. Men det er også min ejen skyld da jeg er blevet meneske sky.

Anmeld

28. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Eneste gode råd jeg ka komme med, er at du må prøve om du ik ka komme ud og møde nogle "nye" veninder. Hva med at starte med at kigge om der evt ku være en god kollegag, du har noget til fælles med, en fra din mødregruppe. Hva med nogle af sine gamle veninder, får du inviteret dem på kaffe eller på anden måde viser dem at du stadig er intrasseret i dem? 

Vh stine

Anmeld

28. maj 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Er jeg den eneste?

Du er ikke den eneste. Eller rettere VAR. Jeg havde det på præcis samme måde, faktisk indtil jeg kom her på baby da jeg blev gravid. Havde ingen! Er blevet mobbet hele mit liv og havde bare nogle jeg snakkede lidt med af og til, ingen rigtige veninder. Men det kom da jeg kom herind, hvor jeg bl.a. mødte min allerbedste veninde Laulund87 og dertil har fået flere andre piger, som jeg nu stolt kan kalde mine veninder. Måske kan du prøve at netværke herinde med andre i dit område? Jeg er gerne frisk på en skriver, hvis du har brug for en at tale med

Anmeld

28. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Er jeg den eneste?

Jeg har også mest bekendte.. Vælger selv at jeg ikke ser dem, da jeg ikk sys jeg har overskud til det, eller gider, for den sags skyld. elsker at være hjemme...

skal lige siges at jeg ikk har nogen børn..

Men nej du er ikk den eneste.

Anmeld

28. maj 2012

FrkT

Nu ved jeg ikke om du kender siden, men www.venindeliv.dk er en super god side, hvor man kan finde nye veninder. Der oprettes events, og du kan også oprette events. Du kan søge efter piger i dit lokalområde, kigge på et kort og se hvem der bor tæt på dig osv.

Det er faktisk en skøn side. Og jo flere der opretter sig der, jo større bliver chancerne for at finde en eller flere gode veninder jo også! 

Anmeld

28. maj 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Du er ikke den eneste. Eller rettere VAR. Jeg havde det på præcis samme måde, faktisk indtil jeg kom her på baby da jeg blev gravid. Havde ingen! Er blevet mobbet hele mit liv og havde bare nogle jeg snakkede lidt med af og til, ingen rigtige veninder. Men det kom da jeg kom herind, hvor jeg bl.a. mødte min allerbedste veninde Laulund87 og dertil har fået flere andre piger, som jeg nu stolt kan kalde mine veninder. Måske kan du prøve at netværke herinde med andre i dit område? Jeg er gerne frisk på en skriver, hvis du har brug for en at tale med

Og du er den allerbedste, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden!

Du er bare et skarn at du flyttede til Århus, men det er selvfølgelig bare en detajle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.