Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Princesspigen

onlyme skriver:

Jeg blev for 5 år siden kærester med min nuværende forlovede, han er 20 år ældre end mig, men vi er så gode sammen,. Vi var simpelthen nød til at flytte langt væk da alle havde foredomme omkring det,. Dengang mistede jeg alle hvad jeg troede jeg kunne kalde venner og veninder,. Og vi blev simpelthen drevet fra min ''fødeby'',.!

Så kender det simpelthen for godt

Hvor i landet kommer du fra ?

jeg bor i hundige uden for stor københavn men flytter inden min fødsel i oktober, til lyngerup i jægerspris..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Det er jo helt vildt. Især jer, hvis brugernavn og billede jeg kan kende herinde, jer er jeg virkelig overrasket over skriver i denne tråd....
Det troede jeg sgu ikke. I virker som nogle utrolig søde mennesker, som da selvfølgelig må have veninder..... (dig i blandt)

ÅH mange tak... Men nej desværre ikke rigtigt har nogle meget få herinde fra jer snakker privat med en meget sjælden gang... Så kan desværre ikke prale!

Anmeld

29. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

håbehåberddajjejeg

Præcis sådan havde jeg det. Meget lille, stille og rolig polterabend... Ikke at det ikke var hyggeligt nok, meeeen, havde da været fedt med sådan en rigtig omgang POLTERABEND.

Øv det er jeg ked af at høre. Så må du have revanche en anden gang

Anmeld

29. maj 2012

Plysbjørnen

Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

Nope du er ikke den eneste... Det vil sige jeg har 2, den ene har aldrig tid (som i at hun det sidste år ikke har haft tid til at give en kop kaffe)...

Og den anden lider af en psykisk sygdom, og man kan ikke altid regne med at en aftale med hende nu også er en aftale...

Men jeg vil da gerne være veninde hvis du er i nærheden af mig... 

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Nope du er ikke den eneste... Det vil sige jeg har 2, den ene har aldrig tid (som i at hun det sidste år ikke har haft tid til at give en kop kaffe)...

Og den anden lider af en psykisk sygdom, og man kan ikke altid regne med at en aftale med hende nu også er en aftale...

Men jeg vil da gerne være veninde hvis du er i nærheden af mig... 

Ej det lyder også lidt øv. Veninde forhold skulle jo gerne gå begge veje, og ikke kun den ene som hele tiden henvender sig....

Øv kan se du bor helt ovre i jylland

Anmeld

29. maj 2012

onlyme

Princesspigen skriver:

jeg bor i hundige uden for stor københavn men flytter inden min fødsel i oktober, til lyngerup i jægerspris..

Okay

Anmeld

29. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Ej det lyder også lidt øv. Veninde forhold skulle jo gerne gå begge veje, og ikke kun den ene som hele tiden henvender sig....

Øv kan se du bor helt ovre i jylland

Ja det er super træls... Men hende den syge ja hun kan ikke gøre for det, da hun jo netop er syg... Men jeg har lært af erfaring at jeg ikke skal love mine børn at de kommer, for det er ikke sikkert det holder stik, selv om det dog går bedre med at overholde aftaler, men det er just hver dag vi snakker sammen...

Anmeld

29. maj 2012

Clisolka

Nope, jeg må også melde mig ind her 

Da jeg blev gravid for 2 år siden fandt jeg ud af hvem der var virkelige venner. Som IsabellaCiinea skriver, så har vi også selv valgt det fra. Jeg har ingen overskud i hverdagene, så weekenderne bruger jeg til at være hjemme med kæresten og min datter, da jeg ikke ser hende ret meget i hverdagene pga. lang transporttid til arbejdet. 

De fleste venner vi havde, var drukvenner, og dem kan jeg ikke bruge til noget. I starten skrev de til os om ikke vi snart skulle smide min datter af hos svigermor og drikke mig fuld!! Ja, jeg har en datter på 5 uger, et kejsersnitar der dårligt var helet - yeah right.... 

Jeg har det helt fint med det, for jeg har jo alle jer piger herinde 

Anmeld

30. maj 2012

liwsmor

Anonym skriver:

Jamen jeg vil helt sikkert benytte dit tilbud

du er hjertelig velkommen

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Nope, jeg må også melde mig ind her 

Da jeg blev gravid for 2 år siden fandt jeg ud af hvem der var virkelige venner. Som IsabellaCiinea skriver, så har vi også selv valgt det fra. Jeg har ingen overskud i hverdagene, så weekenderne bruger jeg til at være hjemme med kæresten og min datter, da jeg ikke ser hende ret meget i hverdagene pga. lang transporttid til arbejdet. 

De fleste venner vi havde, var drukvenner, og dem kan jeg ikke bruge til noget. I starten skrev de til os om ikke vi snart skulle smide min datter af hos svigermor og drikke mig fuld!! Ja, jeg har en datter på 5 uger, et kejsersnitar der dårligt var helet - yeah right.... 

Jeg har det helt fint med det, for jeg har jo alle jer piger herinde 

Okay, det kan jeg så godt forstå.....

De druk der, det deler altså bare virkelig vandene.

Men sikke også en måde at skrive det på, altså, hvis de virkelig gerne ville se dig, og ikke bare have en at drikke sig fuld med, så havde de nok tænkt mere over formuleringen mht. din datter. Alene den ville være nok til jeg takkede nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.