Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Bigmamma

Anonym skriver:

Hehe elsker også min datters selskab, ingen tvivl. Men det er sgu bare noget andet med voksen selskab... .Tror det er det social behov man har for at føle man er en del af noget, og høre til et sted.....
Og det har jeg i hvert fald brug for udover hos min mand og datter....

Vi er jo også social dyr  Jeg har så også svært ved at møde nye mennesker...selvtilliden er ikke til det, da jeg er langtidssygmeldt. Så jeg glæder mig meget til at starte op på udd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg vil bare sige, at jeg kunne have skrevet det indlæg!

Tak for

Jeg overvejede VIRKELIG, ikke at lave emnet anonymt, for syntes jo ikke der som sådan er noget at skamme sig over, men føler det jo alligevel lidt som et nederlag, at jeg ikke kan finde nogle veninder

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Bigmamma skriver:

Vi er jo også social dyr  Jeg har så også svært ved at møde nye mennesker...selvtilliden er ikke til det, da jeg er langtidssygmeldt. Så jeg glæder mig meget til at starte op på udd

Forståeligt. Det bliver forhåbentlig en god måde at møde nye på

Anmeld

28. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Og jeg syntes bare alle omkring mig, har tonsvis af veninder, og piger de ses med hele tiden, og jeg fatter ikke hvordan de gør Jeg vil også gerne være "likeable".........

Ja præcis, der er bare nogle piger hvor de bare er omringet af veninder. Ih hvor snyd

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

lyder så meget som mig.. det er lidt vildt at vide man ikke er alene om det..  

Sådan har jeg det også. Er faktisk overrasket over så mange har skrevet de har det lige så. Troede faktisk næsten alle andre som minimum havde 1-2 gode veninder......

Anmeld

28. maj 2012

Bigmamma

Anonym skriver:

Forståeligt. Det bliver forhåbentlig en god måde at møde nye på

Det håber jeg  ellers må jeg tag mod til mig og komme til babytræf en dag

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Ja præcis, der er bare nogle piger hvor de bare er omringet af veninder. Ih hvor snyd

Tror faktisk også "dråben" der gjorde jeg skrev det her indlæg var jeg så en fra folkeskolen på et polterabend billede på facebook, og tror seriøst der var 20 piger samlet. Og jeg tænkte bare "What, hvordan fuck kan man have så mange veninder" når jeg ikke engang kan have én

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Bigmamma skriver:

Det håber jeg  ellers må jeg tag mod til mig og komme til babytræf en dag

Anmeld

28. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Sådan har jeg det også. Er faktisk overrasket over så mange har skrevet de har det lige så. Troede faktisk næsten alle andre som minimum havde 1-2 gode veninder......

den pige jeg snakker mest med pt. er faktis en her inde fra.. vi sidder og skriver her mange gange i løbet af dagen til hinanden.. får de der tøse snakke og sådan som man har brug for..

og det er enda på trods af vi aldrig har mødt hinanden og jeg tror faktis aldrig jeg har fået hendes navn  hihi lidt tosset..

Anmeld

28. maj 2012

maryjane

Anonym skriver:

Jeg kan være stille/måske svær at komme ind på, i starten, men jeg snakker meget og har altid været "den sjove" når jeg har haft nogen jeg sås med. Så derfor undrer det mig jeg pludselig finder mig selv, så alene......

Jeg bor i storkøbenhavn....

Og håber da også det bliver nemmere for dig, selvom du har lidt mere at kæmpe med, med social fobi og angst

Ok, det er et stykke væk men tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.