Ingen veninder..... Er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Du er SLET ikke den eneste, kan nikke genkendende til det du skriver.... 

Har så også enorme vanskeligheder ved at være social, og de er taget til de sidste år. Så har kun ganske få, som måske ikke kan betegnes som venner mere desværre. Vi er gået i forskellige retninger uddannelsesmæssugt, geografisk osv... Men min socialfobi og angst hjælper ikke på det. 

Håber du kan finde venner tæt på dig, hvor bor du ca? 

Jeg kan være stille/måske svær at komme ind på, i starten, men jeg snakker meget og har altid været "den sjove" når jeg har haft nogen jeg sås med. Så derfor undrer det mig jeg pludselig finder mig selv, så alene......

Jeg bor i storkøbenhavn....

Og håber da også det bliver nemmere for dig, selvom du har lidt mere at kæmpe med, med social fobi og angst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Bigmamma

Jeg har det næsten ligesom dig. Jeg har gode veninder, men de bor så langt væk at vi ikke bare kan ses. Her i min hjemby har jeg en veninde men vi er kun lige ved at lære hinanden og kende. Jeg har følt mig så ensom i dagene hvor der har været godt vejr ynk ynk ynk for jeg har kun haft min datter hos mig (hun er så selvfølgelig dejlig selskab) Men skal jo også i seng kl 20  

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg har selv en rigtig god veninde og vi ses ikke særlig tit kun et par gange om året da gi bør i hver sin ende af landet. Øv øv. Ellers er der kun familie og et par bekendte. Jeg har mistet mange igennem tiden. Gerne fordi man er flyttet. Så ingen venner fra barndommen øv øv. Så ved præcis hvordan du har det. Jeg har det tit som om folk ikke kan lide mig, så man bliver noget isoleret. Nok også derfor man bruger så meget tid her inde så du er bestemt ikke den eneste jeg har ingen børn

Og jeg syntes bare alle omkring mig, har tonsvis af veninder, og piger de ses med hele tiden, og jeg fatter ikke hvordan de gør Jeg vil også gerne være "likeable".........

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig er det bedre end ingenting, ville ikke undvære dem!

Kan godt forstå du savner det Det er langt væk fra mig, men du må gerne skrive privat hvis du lyster. En snak over telefonen er altså heller ikke dårligt

Tusind tak, det kunne jeg godt forestille mig jeg ville benytte

Anmeld

28. maj 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Tusind tak, det kunne jeg godt forestille mig jeg ville benytte

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Bigmamma skriver:

Jeg har det næsten ligesom dig. Jeg har gode veninder, men de bor så langt væk at vi ikke bare kan ses. Her i min hjemby har jeg en veninde men vi er kun lige ved at lære hinanden og kende. Jeg har følt mig så ensom i dagene hvor der har været godt vejr ynk ynk ynk for jeg har kun haft min datter hos mig (hun er så selvfølgelig dejlig selskab) Men skal jo også i seng kl 20  

Hehe elsker også min datters selskab, ingen tvivl. Men det er sgu bare noget andet med voksen selskab... .Tror det er det social behov man har for at føle man er en del af noget, og høre til et sted.....
Og det har jeg i hvert fald brug for udover hos min mand og datter....

Anmeld

28. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Haha nej, det kunne godt tyde på der er flere i samme båd end bare os

Jeg trænger bare virkelig til et liv uden min mand, altså forstå mig ret. Men hvor jeg kan snakke om fjollede ting, om tøj, mænd, sex og ja min mand også......

Og så bare det at føle at der er nogen som holder af en, og som altid vil være der for en, den har jeg bare ikke nogen af (Udover manden selvfølgelig)

kender den føelse alt alt alt for godt..  

sad med min kærestes bonus søster og snakkede sex og fyre igår i over 1 time.. det var vildt, det har jeg ikke prøvet i flere år.. og alligevel trods vores snak igår så er der "langt mellem os".. vi er ikke rigtigt veninde og bliver det nok heller ikke 100 % men det var en vild føelse..

Anmeld

28. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg tror vitterligt jeg er i den kategori "ingen veninder".
Er jeg den eneste?

Jeg tror jeg har to, der ligger i mellem kategorierne veninder og bekendte. Men vi ses stort set aldrig, skrives/snakkes ganske sjældent, så ja, det er vel egentlig mere bekendte end veninder

Forstår simpelthen ikke hvad der er galt med mig, siden folk åbenbart bare ikke gider være veninder med mig.

Jeg har fået et barn, ja, så måske kan jeg ikke bare lige tage ud på mærkelige tidspunkter og feste, eller bare lave noget helt vildt impulsivt, uden lige at koordinere pasning af den lille. Men burde det virkelig være grund nok til folk ikke gider mig?

Jeg vil bare sige, at jeg kunne have skrevet det indlæg!

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

kender den føelse alt alt alt for godt..  

sad med min kærestes bonus søster og snakkede sex og fyre igår i over 1 time.. det var vildt, det har jeg ikke prøvet i flere år.. og alligevel trods vores snak igår så er der "langt mellem os".. vi er ikke rigtigt veninde og bliver det nok heller ikke 100 % men det var en vild føelse..

Man har virkelig bare brug for sådanne snakke en gang i mellem. Næsten uanset emnet.....

Gud hvor er det længe siden jeg har snakket sådan rigtigt med en, udover min mand og søster

Anmeld

28. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Man har virkelig bare brug for sådanne snakke en gang i mellem. Næsten uanset emnet.....

Gud hvor er det længe siden jeg har snakket sådan rigtigt med en, udover min mand og søster

lyder så meget som mig.. det er lidt vildt at vide man ikke er alene om det..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.