Du er ikke den eneste. Eller rettere VAR. Jeg havde det på præcis samme måde, faktisk indtil jeg kom her på baby da jeg blev gravid. Havde ingen! Er blevet mobbet hele mit liv og havde bare nogle jeg snakkede lidt med af og til, ingen rigtige veninder. Men det kom da jeg kom herind, hvor jeg bl.a. mødte min allerbedste veninde Laulund87 og dertil har fået flere andre piger, som jeg nu stolt kan kalde mine veninder. Måske kan du prøve at netværke herinde med andre i dit område? Jeg er gerne frisk på en skriver, hvis du har brug for en at tale med 
Jeg havde én rigtig god veninde gennem hele folkeskolen og årene efter. Tror måske jeg har fået "valgt alle andre fra" ved kun at være sammen med hende. Men nu vi (åbenbart) er vokset fra hinanden, virker det bare umuligt at møde nye, som jeg har kemi med, og som virker interesseret i mig. (uden at det lød forkert
)
Min mødregruppe var lidt speciel. Alle meget stille personer, som egentlig virkede som om de var der er tvang. Så virkede heller ikke ligefrem som om der var noget at komme efter der.
Jeg har mødtes med folk herinde fra, men igen, virker det ikke som om der er noget der tænker at "hende gad de da egentlig godt se igen"
Ja det skal ikke lyde som om jeg sidder og ynker af mig selv,
men jeg har en gang i mellem lyst til at spørge dem jeg har mødtes med, om der er noget ved mig, som måske bare gør man ikke specielt gider ses igen. Jeg ved godt kemien måske bare ikke lige er der, men er det så ikke tilfældigt at det er sådan hver gang jeg mødes med noget? 
Hov, og tak for tilbuddet, det vil jeg da nok benytte mig af 
Anmeld